728 x 90

افزایش جان‌باختگان متروپل و تصاویر جدید از تظاهرات مردمی

تظاهرات مردمی علیه فساد و جنایت آخوندهای حاکم
تظاهرات مردمی علیه فساد و جنایت آخوندهای حاکم

بر اساس خبرگزاری حکومتی پاسداران (فارس - ۱۰خرداد)، فرماندار آبادان اعلام کرد که تعداد جان‌باختگان فرو ریختن ساختمان متروپل به ۳۴نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان رژیم از جان‌باختن ۵ دانش‌آموز در متروپل خبر داد وی گفت: ۳دانش‌آموز از خرمشهر و ۲ دانش‌آموز از آبادان در حادثه ریزش برج متروپل جان باختند.
ملیکا و میترا صالحیان پور، مسیح صادقی از خرمشهر و هم‌چنین آرین و حمیدرضا جلیلیان از آبادان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

شایان ذکر است که روز دوم خردادماه برج متروپل که توسط باندهای مافیایی خامنه‌ای ساخته شده بود بر سر مردم آبادان فرو ریخت. طی روزهای اخیر عملیات آواربرداری به‌صورت بسیار کند در حال اجرا است و عوامل حکومتی نیز با اعلام تعداد جان‌باختگان به‌صورت قطره‌چکانی سعی در کنترل این بحران دارند.

در برابر فساد و جنایت آخوندها از روز سوم خردادماه تظاهرات مردم آبادان و شماری از شهرهای دیگر استمرار یافته است. در زیر تصاویر شماری از شهرها که تصاویر آن تازه به‌دستمان رسیده است آورده شده است.

 


تظاهرات و درگیری جوانان سمنان با نیروهای سرکوبگر - ۹خرداد

تظاهرات مردم نازی آباد در حمایت از مردم آبادان - ۹خرداد

دستگیری و ضرب و شتم جوانان شاهین‌شهر توسط نیروهای سرکوبگر رژیم - ۹ خرداد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7fb46c9-772b-4439-b358-b334bd2eebae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات