728 x 90

افتضاح نمایشهای مضحک رئیسی جلاد در سفر به کرج

 افتضاح نمایشهای مضحک رئیسی جلاد
افتضاح نمایشهای مضحک رئیسی جلاد

به‌رغم تبلیغات کر کننده رژیم در مورد این‌که رئیسی جلاد در سفر به کرج با استقبال پرشور مواجه شده، فیلمها و تصاویر منتشر شده از این دیدار نشان از کسادی و ناتوانی حکومت آخوندی در آوردن جمعیت دارد.

شبکه‌های اجتماعی و در پی آن برخی از رسانه‌های حکومتی فیلمهایی را منتشر کردند که مهندسی تصاویر در رسانه‌های تبلیغاتی را برملا کرده و اندک بودن جمعیت را به نمایش می‌گذارد.

دیدار از بیمارستانی در کرج و خواندن ناقص اذان در گوش نوزدان نیز به افتضاحی برای رئیسی جلاد تبدیل شد. به‌طوری که برخی از رسانه‌های رژیم با انتشار کلیپی نوشتند: رئیسی قسمتی از اذان را حذف کرد، فراموشی عجیب در کنار گوش نوزاد.

رئیسی جلاد یک روز پیش از سفر به کرج، از مسکو دیدار کرده بود که در جریان جنگ گرگها، کنایه رئیس‌جمهور روسیه به او برملا شد.

سایت حکومتی خبرآنلاین تحت عنوان کنایه معنا دارد پوتین به رئیسی نوشت: سفر رئیسی به مسکو در حالی صورت گرفت که پوتین یک روز پیش از آن به عربستان و امارت سفر کرده بود. رئیس‌جمهور روسیه به رئیسی گفت: وقتی بر حریم هوایی ایران پرواز می‌کردم واقعاً تمایل داشتم همان‌جا برای دیدار شما فرود بیایم ولی خبر دادند خود جنابعالی تمایل دارید به روسیه سفر کنید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/515d2d7f-22e5-4725-9e3c-ebb9e442a43a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات