728 x 90

اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا مرتبط با صنایع پهپادی رژیم ایران

 اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

امروز سه‌شنبه ۳مرداد اتحادیه اروپا با تصویب تحریم‌های جدید، صادرات هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) و اجزای آنها را از اتحادیه اروپا به ایران ممنوع کرد. تحریم جدید مکمل تحریم‌های قبلی اتحادیه اروپا علیه روسیه و رژیم ایران است.

هم‌چنین هدف از تحریمهای جدید جلوگیری از دور زدن تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه است.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است رژیم ایران از جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین حمایت کرده است. روسیه پهپادهایی از رژیم ایران دریافت کرده و از آنها علیه غیرنظامیان و زیرساختهای غیرنظامی در اوکراین استفاده کرده است.

تحریمهای جدید اتحادیه اروپا صادرات پهپادها و قطعات مورد استفاده در ساخت و تولید آنها و هم‌چنین ارائه خدمات یا تأمین مالی مربوطه را به ایران ممنوع می‌کند.

بر اساس تحریم‌های جدید، ممکن است افراد از ورود و ترانزیت به قلمرو اتحادیه اروپا منع شوند و منابع مالی و اقتصادی افراد و نهادها مسدود شود.

علاوه بر این، هیچ‌وجه یا منابع اقتصادی نمی‌تواند به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در اختیار افراد و نهادهای موجود در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا یا به نفع آنها قرار گیرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef6e97f9-6a79-4943-a06f-4738de86d068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات