728 x 90

اعلام آمادگی روحانی برای قربانی شدن در راه مذاکره - موضع‌گیری سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۲۳مهر۹۸
سخنگوی مجاهدین - ۲۳مهر۹۸

اعلام آمادگی روحانی برای قربانی شدن در راه مذاکره | موضع‌گیری سخنگوی مجاهدین

بعد از اعلام آمادگی روحانی برای قربانی شدن، ظریف گفت منهم برای قربانی شدن به صحنه آمده‌ام و کسانی که به من می‌گویند "دروغگو" فقط از آلبانی نیستند، بلکه برخی از داخل هم این زحمت را می‌کشند.

 

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به اعلام آمادگی روحانی و ظریف برای قربانی شدن در راه مذاکره با آمریکا: برای قربانی شدن عجله نکنید. خلق قهرمان به موقع ولی بدون مذاکره حسابتان را خواهد رسید!

 

 

خاطرنشان می‌شود روز دوشنبه ۲۲مهر۹۸ رئیس‌جمهور ارتجاع با حسرت و افسوس از این‌که تلاش برای مذاکره در نیویورک و مجمع عمومی به جایی نرسیده، در زیر ضرب فشار حداکثری و تحریم‌های نفتی و بانکی، بار دیگر خودش را به مذاکره با آمریکا دعوت کرد و حتی گفت، حاضر است در این راه قربانی شود!

روحانی گفت:‌

«ما به دنیا گفتیم ما از مذاکره نمی‌ترسیم و این را همه شنیدند که ما آماده هستیم حتی آماده بودیم در نیویورک اجلاس پنج به اضافه یک در سطح سران تشکیل بشود به شرط آن‌که ما اطمینان پیدا کنیم که اجلاس۵+۱ هست نه جلسه انتخاباتی برای آقای ترامپ اگر مطمئن می‌شدیم، ما این جلسه را می‌گذاشتیم. من به سران کشورهای اروپایی به صراحت گفتم هر زمان من اطمینان پیدا کنم که منافع ملت ایران در یک جمعی در یک اجلاسی در یک جلسه‌یی تأمین بشود و بار فشار از روی مردم برداشته می‌شود. اما من باید شخصاً قربانی بشوم با افتخار این قربانی را می‌پذیرم و قبول می‌کنم در آینده هم این کار را خواهم کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32beea8d-9445-415f-8c78-5ddaaf7a52e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات