728 x 90

اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه خاورمیانه

دومین ناو هواپیما بر آمریکا به منطقه
دومین ناو هواپیما بر آمریکا به منطقه

خبرگزاری فرانسه - یکشنبه ۲۳ مهر۱۴۰۲: آمریکا دومین ناو هواپیمابر را برای جلوگیری از اقدامات خصمانه علیه اسراییل اعزام می‌کند.
ژنرال لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز شنبه گفت، ایالات متحده دومین گروه حمله ناو هواپیمابر را به شرق مدیترانه می‌فرستد تا از اقدامات خصمانه علیه اسراییل یا هر گونه تلاش برای گسترش این جنگ پس از حمله حماس جلوگیری کند.
یو‌اس‌اس آیزنهاور و کشتی‌های جنگی وابسته به آن، به ناو دیگری که قبلاً در منطقه مستقر شده‌اند خواهند پیوست، این اقدام پس از حمله یک هفته پیش به اسراییل و پاسخ مداوم اسراییل انجام می‌گیرد.
ژنرال لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌یی گفت: این استقرار نشان‌دهنده تعهد آهنین واشنگتن به امنیت اسراییل و عزم ما برای جلوگیری از هر بازیگر دولتی یا غیردولتی است که به‌دنبال تشدید این جنگ است.
آسوشیتدپرس خاطرنشان کرد: بایدن هم‌چنین روز شنبه با محمود عباس، رئیس دولت فلسطین، برای اولین بار از زمان آغاز درگیریها، گفتگو کرد و حمله «وحشیانه حماس به اسرائیل» را محکوم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/451f7b7e-405b-4aea-8887-6f0665866e4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات