728 x 90

اعدام وحشیانه ۶ زندانی در روز سه‌شنبه و ۲۴ اعدام در هفته اول آذرماه، شامل دو نوجوان زیر ۱۸ سال

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام وحشیانه ۶ زندانی در روز سه‌شنبه و ۲۴ اعدام در هفته اول آذرماه، شامل دو نوجوان زیر ۱۸ سال

دژخیمان خامنه‌ای امروز سه‌شنبه ۷ آذر شش زندانی شامل اقبال فتح‌اللهی، محسن امرایی و حمید بخشایش در زندان قزلحصار و شهرام محمدبیگی، دارنده مقام سوم آسیا در دو صحرانوردی را همراه با دو زندانی دیگر در ایلام حلق‌آویز کردند.

روز یکشنبه ۵ آذر نیز ۵ زندانی شامل دو برادر به‌نام‌های فرشید و فرشاد پیرحیاتی همراه با زندانی دیگری به‌نام اصغر سوری در زندان نهاوند، رضا رستخیز در زندان مرکزی شیراز و یک نوجوان بلوچ به‌نام عادل دامنی که هنگام دستگیری زیر ۱۸ سال داشت در زندان چابهار اعدام شدند.

روز شنبه ۴ آذر علاوه بر زندانی سیاسی علی صابر مطلق، زندانی دیگری به‌نام محسن صداقت در زندان رشت حلق‌آویز شد و جمعه ۳ آذر یک نوجوان ۱۷ ساله به‌نام حمیدرضا آذری در زندان سبزوار و زندانی دیگری به‌نام احمد حیدری در زندان مرکزی خرم‌آباد به دست جلادان خامنه‌ای اعدام شدند.

به این ترتیب شمار اعدامهای ثبت شده در هفت روز اول آذر ماه به ۲۴ فقره بالغ می‌شود. دو تن از اعدام شدگان عادل دامنی و احمد حیدری نوجوانان زیر ۱۸سال می‌باشند.

خامنه‌ای مذبوحانه تلاش می‌کند با اعدام و کشتار در داخل و جنگ‌افروزی در منطقه از انفجار خشم خلق و قیامهای در تقدیر جلوگیری کند. اما این جنایتها تنها وضعیت را انفجاری‌تر و خشم و نفرت مردم علیه رژیم را تشدید می‌کند. مقاومت ایران خواهان اقدام فوری ملل متحد برای نجات جان زندانیان زیر اعدام و بازدید هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی از زندانهای ایران و گفتگو با زندانیان می‌باشد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷ آذر ۱۴۰۲ (۲۸ نوامبر ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbb6f231-d972-4270-919c-7cd528e37e12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات