728 x 90

هفت اعدام جنایتکارانه در زندان گوهردشت و قزلحصار - تجمع و درگیری خانواده زندانیان + توئیت خانم مریم رجوی

اعدام سه زندانی در زندان قزل‌حصار - تجمع و درگیری خانواده زندانیان و شلیک به‌سوی مردم
اعدام سه زندانی در زندان قزل‌حصار - تجمع و درگیری خانواده زندانیان و شلیک به‌سوی مردم

توئیت خانم مریم رجوی 

دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، ۷زندانی را در زندان گوهردشت کرج و قزل‌حصار اعدام کردند.

بستگان زندانیان اعدام شده در مقابل زندان قزل‌حصار دست به‌اعتراض زدند و با مأموران جنایتکار زندان درگیر شدند.

مأموران جنایتکار به‌سمت معترضان گاز اشک‌آور شلیک کردند. خانواده‌های خشمگین با فریاد بی‌شرف‌ها و پرتاب سنگ به‌مقابله و مقاومت برخاستند.

سه زندانی به نامهای حسین پنجک، عبدالحسین امامی مقدم و بابک آقایی بامداد امروز در زندان قزل‌حصار اعدام شدند. این سه زندانی روز گذشته به سلول انفرادی منتقل شده بودند.

ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، خانواده و بستگان این سه زندانی مقابل زندان قزل‌حصار تجمع کرده و علیه این اقدام جنایتکارانه دست به اعتراض زدند.

این تجمع با واکنش مأموران زندان و ضرب و شتم تجمع‌کنندگان با باتون و پرتاب گاز اشک‌آور به سمت آنان همراه شده است. بستگان یکی از زندانیان به‌دلیل ضرب و شتم به بیمارستان منتقل شده و وضع جسمی او وخیم گزارش‌شده است.

بنا به گزارشهای دریافتی مأموران جنایتکار زندان تیر هوایی شلیک کرده و با پینت‌بال خانواده‌ها را مورد هدف قرار دادند. یکی از خانواده‌ها را با چماق مورد حمله قرار گرفته و در وضعیت بدی به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارشها یکی از زندانیان به نام حسین پنجک حکم توقف اجرای حکمش را داشت، اما بدون در نظر گرفتن این نامه حکمش را اجرا کردند.

درگیری خانواده و بستگان زندانیان محکوم به اعدام مقابل زندان قزلحصار و شلیک جنگی ماموران رژیم  به سمت آنها - ۲۰ اردیبهشت

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f45a9156-36b1-41c5-8a50-ca1d6c2af9b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات