728 x 90

اعدام زندانی قیام رضا رسایی به انتقام هلاکت نادر بیرامی، رئیس جنایتکار اطلاعات سپاه شهرستان صحنه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام زندانی قیام رضا رسایی به انتقام هلاکت نادر بیرامی، رئیس جنایتکار اطلاعات سپاه شهرستان صحنه

مذاکره و امتیاز دادن به رژیم آخوندها به ماشین نقض حقوق‌بشر سوخت می‌رساند و صلح بین‌المللی را بیشتر به خطر می اندازد

دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز زندانی قیام رضا رسایی ۳۵ ساله، فرزند دلیر مردم شهرستان صحنه در استان کرمانشاه را در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه حلق‌آویز کردند. آنها قبل از اجرای این حکم وحشیانه اجازه ملاقات به خانواده او ندادند. رضا روز ۳ آذر ۱۴۰۱ دستگیر و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه کرمانشاه منتقل شد و تحت شکنجه‌های شدید قرار گرفت به‌نحوی که انگشتهای پا و دنده‌هایش شکست، کتفش به‌شدت آسیب دید و تا یک‌سال قادر به حرکت نبود.

شعبه ۲ بیدادگاه کیفری یک کرمانشاه رضا را به انتقام هلاکت نادر بیرامی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه صحنه در جریان قیام به اعدام، پرداخت دیه، یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد. او در دادگاه اعلام کرد که برای اعترافهای اجباری به‌شدت تحت شکنجه قرار گرفته است.

مقاومت ایران در مقاطع مختلف از جمله ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای نجات جان رضا رسایی شده بود.

روند فزاینده اعدامها و اعدام وحشیانه این زندانی سیاسی، در شروع کار رئیس‌جمهور جدید نظام نشان می‌دهد، شکنجه و اعدام وجه مشترک همه باندهای درون رژیم و مرز سرخ دیکتاتوری دینی است که در هیچ شرایطی از آن دست بر نمی‌دارد. اعدام و شکنجه لازمه بقای رژیم است.

مقاومت ایران بار دیگر خواهان اقدام فوری ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو به‌منظور آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از اعدام آنها می‌باشد. معامله و مذاکره و امتیاز دادن به رژیم رکورد دار اعدام و ترور و جنگ‌افروزی در قرن بیست و یکم، به ماشین نقض وحشیانه حقوق‌بشر در ایران سوخت می‌رساند و صلح و آرامش در منطقه و جهان را بیشتر به خطر می‌اندازد. پرونده جنایتهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و سردمداران آن در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ (۶ اوت ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2947a569-ac39-43d5-89a3-0552768a52c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات