728 x 90

اعدام دو زندانی در زندان مرکزی قم

اعدام
اعدام

در ادامه اجرای احکام جنایتکارانه برای ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه، دژخیمان خامنه‌ای دو زندانی را در قم اعدام کردند.

به گزارش هرانا، سحرگاه امروز شنبه ۱۵مرداد، دژخیمان خامنه‌ای یک زندانی را در زندان مرکزی قم اعدام کردند. هویت این زندانی“ علی قره لر، از بند ۱ زندان مرکزی قم ”عنوان شده است. قره لر حدود سه سال پیش بازداشت و سپس توسط قضاییه خامنه‌ای به اعدام محکوم شده بود.

هم‌چنین روز دوشنبه ۱۰مرداد، حکم اعدام یک زندانی دیگر در همین زندان توسط مأموران رژیم اجرا شده است. هویت این زندانی“ مجتبی رامین ”عنوان شده است.

 

هرانا نوشت: افزون بر این، دو زندانی دیگر به نامهای“ مهدی شاه پسند و حسین زیاری ”در خطر اجرای قریب‌الوقوع حکم اعدام قرار دارند. شاه پسند و زیاری پیش‌تر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر بازداشت و سپس به اعدام محکوم شده‌اند.

 

در ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از بند یک زندان قم منتشر شده شماری از زندانیان جهت جلوگیری از اعدام زندانیان طلب استمداد می‌کنند.

در ویدیویی منتشر شده یکی از زندانیان می‌گوید: ”اینجا بند یک زندان مرکزی قم است. هر روز یک نفر را می‌برند و می‌کشند و کسی هم نمی‌تواند کاری بکند. در همین ماه محرم ده نفر را کشته‌اند (اعدام کرده‌اند) ”.

این زندانی ضمن طلب استمداد از مردم جهت جلوگیری از اعدامها در این زندان می‌گوید: ”بزرگان، مردم و کسانی که این ویدیو به دست شما می‌رسد به ما کمک کنید. ”

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e082139f-8b68-4509-aa66-404bb45d0b48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات