728 x 90

اعدام برای پیشگیری از سرنگونی! - نامه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت

گوهردشت کرج
گوهردشت کرج

اعدام برای پیشگیری از سرنگونی!

این روزها موتور اعدام، یزید دوران، خامنه‌ای جنایتکار سرعت بیشتری گرفته و هر روز زندانیان را با اتهامات آخوندساخته حلق‌آویز می‌کند. اینک نوبت به شیرمرد دیگری به اسم محمدجواد وفایی ثانی از هواداران مجاهدین خلق رسیده است.

خلیفه فرتوت ارتجاع در وحشت از قیام آتشین مردم در توهمات خود فکر می‌کند که با اعدام جوانان وطن می‌تواند مانع سرنگونی حاکمیت جبارش شود. اما روشن است که هر اعدام، میخی است بر تابوت پوسیده حاکمیت رو به زوالی که مردم آن را نمی‌خواهند.

ما زندانیان سیاسی زندان گوهردشت خطاب به یزید زمان و قاضی القضاتش اعلام می‌کنیم گر ما زسر بریده می‌ترسیدیم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم. خون شهیدان سیلی خواهد شد که بنیان عنکبوتی ولایت را درهم خواهد پیچید.

دیگر راه گریزی نخواهید داشت.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج اعدام‌های ضدبشری در ایران را محکوم می‌کنیم و از تمامی آزادیخواهان در ایران عزیز و تمام دنیا و هم‌چنین نهادهای حقوق‌بشری می‌خواهیم که صدای محمد جواد وفایی ثانی و زندانیان محکوم به اعدام باشند.

 

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت

۴مرداد ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd1dd0f1-12a1-4489-aa60-b1075ceef93f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات