728 x 90

اعتصاب کارگران پتروشیمی بوشهر، مالباختگان خودرویی در تهران، کارگران سد شفارود گیلان، مرغداران تهران و غارت‌شدگان آذویکو

اعتصاب کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی بوشهر
اعتصاب کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی بوشهر

تجمع غارت‌شدگان شرکت خودروسازی آذویکو

روز سه‌شنبه ۲۷مهر مالباختگان شرکت خودروسازی آذویکو برای پیگیری خودروهای خریداری شده خود تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها شعار می‌دادند:

اژه‌ای اژه‌ای دزدی به این بزرگی چطور هنوز ندیدی

هم‌چنین پلاکاردهایی در دست داشتند که از جمله روی آنها از جمله نوشته شده بود:

حامی آذویکو کیست؟ عدالت کجاست؟

اعتصاب کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی بوشهر

کارگران پروژه‌یی شرکت‌های مختلف شاغل در پتروشیمی بوشهر روز سه‌شنبه ۲۷مهرماه طبق فراخوانی که از چند روز گذشته اعلام شده بود، مجدداً دست به اعتصاب زدند.

کارگران شرکت‌های سازه پاد، پارس قدرت، کیان نصب و چند شرکت دیگر مستقر در سایت ۱ پتروشیمی بوشهر از جمله اعتصاب‌کنندگان هستند.

افزایش دستمزد، تغییر نوبت کاری به ۲۰روز کار و ۱۰روز استراحت، بهبود وضعیت خوابگاهها و غذا از جمله خواست‌های این کارگران می‌باشد.

کارگران پروژه‌یی پتروشیمی بوشهر که پیش‌تر همراه با دیگر کارگران پروژه‌یی نفت وارد اعتصاب سراسری شده بودند بنا بر وعده‌های پیمانکاران مبنی بر تحقق خواسته‌های‌شان به سر کار برگشته بودند که با خُلفِ وعده پیمانکاران مواجه شده و امروز در اعتراض به این خُلف وعده مجدداً دست به اعتصاب زدند.

 

تجمع اعتراضی مالباختگان خودرویی

روز سه‌شنبه ۲۷مهرماه حواله‌داران مالباخته‌ٔ شرکت‌های پرشین خودرو، رامک خودرو، سیف خودرو، کارما و... . در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایاتشان جلوی دفتر آخوند اژه‌ای رئیس قضاییه خامنه‌ای دست به تجمع زدند.

این حواله‌داران چند سال است که مبالغ زیادی را برای خرید خودرو پرداخت کرده‌اند اما خودروهای‌شان تحویل نشده است و تاکنون تجمع‌های زیادی را برگزار کرده‌اند اما پاسخی نگرفته‌اند.

 

تجمع اعتراضی کارگران سد شفارود در گیلان

روز سه‌شنبه ۲۷مهر کارگران سد شفارود رضوانشهر گیلان به‌دلیل به‌تعویق افتادن پرداخت حقوق‌شان در محوطه کارگاه سد شفارود تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران معترض شعار دادند:

در وعده که دادند به ما باد هوا بود

هرنکته که گفتند غلط بود و ریا بود

کارگران خواستار تحقق خواسته‌هایشان شدند.

کارگران سد شفارود حدود ۷ماه است که حقوق نگرفته‌اند و ساخت این سد یک ماه است که تعطیل شده و بیش از ۷۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.

 

تجمع اعتراضی مرغداران گوشتی مقابل وزارت جهاد کشاورزی رژیم

روز سه‌شنبه ۲۷مهر مرغداران گوشتی در اعتراض به گرانی جوجه یک‌روزه و نهاده و نوسانات قیمتها و قیمت‌گذاری دستوری دولت در مقابل وزارت جهاد کشاورزی رژیم در تهران یک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی کارگران در عسلویه

روز ۲شنبه ۲۶مهر کارگران برخی فازهای پالایش در عسلویه به‌دلیل این‌که چند ماه حقوق نگرفته‌اند و زمان مرخصی رسیده و جیبشان خالی است، دست به تجمع زده و مسیر را مسدود کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f05d2f2-c678-49a8-9975-680a99a4341c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات