728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون در نهمین روز - ۹مهر۹۷

اعتصاب کامیون‌داران در نهمین روز خود در بسیاری شهرهای ایران ادامه دارد.

دستگیری بیش از ۱۲۰نفر از کامیون‌داران اعتصابی و تهدیدهای قضاییه و سپاه پاسداران با بی‌اعتنایی رانندگان اعتصابی کامیون روبه‌رو شده است و اعتصاب هم‌چنان ادامه دارد.

اعتصاب کامیون‌داران از روز اول مهر تا کنون بیش از ۲۵۸شهر کشور را در برگرفته است.

 

اعتصاب کامیونداران ذوب آهن اصفهان  -۹مهر۹۷

 

نهمین روز اعتصاب رانندگان کامیون در اراک - ۷مهر۹۷

 

نهمین روز اعتصاب کامیونداران رضوانشهر - ۹مهر۹۷

 

اعتصاب کامیونداران کرج - نهمین روز ۹مهر۹۷

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز ۷مهر ۹۷ با صدور اطلاعیه‌یی درباره اعتصاب رانندگان کامیون اعلام کرد: اعتصاب سراسری کامیون‌داران در حالیکه وارد دومین هفته خود می‌شود، بحران در درون رژیم آخوندی را شدت بخشیده است و سرکردگان آن از استمرار و گسترش اعتصاب به‌شدت به وحشت افتاده‌اند. در همین رابطه خامنه‌ای، سردژخیم منتظری، دادستان کل رژیم را به صحنه فرستاد تا اعتصابگران را به اعدام تهدید کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت سپس نمونه‌هایی از اظهارات تهدیدآمیز دادستان کل رژیم و همچنین سرکردگان ارگانهای سرکوبگر رژیم در شهرهای مختلف علیه رانندگان اعتصابی را نقل کرده است.

اعتصاب کامیونداران جاده کرمانشاه سنندج - نهمین روز ۹مهر ۹۷

 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران می‌افزاید:

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به اعتصابگران در سراسر ایران تهدیدهای رذیلانه آخوندها علیه رانندگان شریف و زحمتکش را نشان‌دهنده بحران فزاینده رژیم آخوندی توصیف کرد و گفت آخوندهای حاکم بزرگترین قطاع الطریق تاریخ ایران هستند که نه می‌خواهند و نه می‌توانند به‌ درخواستهای برحق رانندگان اعتصابی‌ پاسخ دهند. وی تمامی مراجع مدافع حقوق‌بشر را به اقدام برای آزادی دستگیر شدگان فراخواند و از عموم مردم به‌ویژه جوانان خواست به حمایت از اعتصابگران بشتابند. وی افزود: تحقق این خواستها تنها با استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. رژیمی که زحمتکشان را به‌خاطر اعتصاب تهدید به اعدام می‌کند، باید از جامعه جهانی طرد شود.

 

جاده نجف آباد- نهمین روز اعتصاب کامیونداران ۹مهر۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9571357-4e4b-4cee-89bd-4cb5bf14dc62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات