728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون در تهران و سایر شهرها/ سومین روز + فیلم و عکس

نجف آباد.سومین روز اعتصاب کامیونداران - ۳ مرداد ۹۷
نجف آباد.سومین روز اعتصاب کامیونداران - ۳ مرداد ۹۷

دور جدید اعتصاب رانندگان کامیون  امروز چهارشنبه سوم مرداد ۹۷ برای سومین روز ادامه پیدا کرد.

از روز اول تا کنون ۸۵شهر در ۲۵ استان به این اعتصاب پیوستند. 

رانندگان کامیون در شهرهای اصفهان، نجف آباد، کرج، بندرعباس، ساوه، خواف، زنجان، سمنان، شاهرود، شیراز، فرخشهر، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، ملایر؛ خرمشهر؛ خرم‌آباد؛ بجنورد؛ یزد؛ بندرخمینی؛ شهرکرد؛ خورموسی؛ عبدالخان؛‌ چذابه؛ شوش؛ مشهد؛ آبادان؛ جاجرم؛ گرمه؛ مرودشت؛ زرقان؛ فاروق؛ جهرم؛ سبزوار؛ کنگاور؛ اراک؛ داراب؛ چالوس؛ مبارکه؛ اسدآباد؛ تویسرکان؛ همدان؛ اندیمشک؛ بندر ماهشهر؛ قم؛ نقده و برخی مناطق تهران در اعتصاب هستند.

رژیم در کرمانشاه با فشار به کامیون‌داران در پی آن بود که اعتصاب آنان را درهم بشکند اما با مقاومت این رانندگان روبه‌رو شد. مأموران اطلاعاتی و نیروی انتظامی رژیم در کرمانشاه پلاک کامیونهایی را که در اعتصاب پارک هستند؛ کنده است تا رانندگان را به‌زور و اجبار مجبور کند که دست از اعتصاب بردارند. اما با اعتراض خانواده‌های این کامیون‌داران روبه‌رو شدند.

پایانه مشهد امروز نیز خالی بود و هیچ کامیونی برای بارگیری حاضر نشده بود.

فیلمهای جدید رسیده از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف در سومین روز اعتصاب:

دومین روز اعتصاب رانندگان کامیون

رانندگان کامیون و خودروهای سنگین برای دومین روز در شهرهای مرند، ارومیه، اصفهان، شهرکرد، فرخشهر، مشهد، سبزوار، آبادان، خرمشهر، بندر موسوم به خمینی، خرمدره، ابهر، سمنان، زاهدان، کازرون، شیراز، مرودشت، زرقان، فاروق، قزوین، کرمانشاه، اسلام‌آباد، لاهیجان، چالوس، همدان و یزد در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و زیرپاگذاشتن وعده‌های داده شده توسط کارگزاران رژیم دست به اعتصاب زدند و از بارگیری و حمل بار خودداری کردند.

در مشهد رژیم برای فریب رانندگان و شکستن اعتصاب آنان اقدام به فروش لاستیک ارزان قیمت در پایانه کرد اما رانندگان توجهی به این فریب رژیم نکرده و بر خواسته‌های خود تا پایان تأکید کردند.

بر اساس گزارش دریافتی به‌دلیل اعتصاب کامیونداران؛ جاده ایذه کاملاًً خلوت و خالی از کامیون بود.

در سالن بار اصفهان مستمراًً اعلام بارگیری می‌کردند ولی رانندگان اعتصابی از بارگیری خودداری کرده و مانع بارگیری برخی کامیونهای دیگر شدند.

 

اعتصاب به سایر شهرها کشیده شده است

اکثر کامیون‌داران در کازرون در محل سندیکا اعتصاب کرده و از بارگیری سر باز زدند.

در پایانه‌های جاده خاوران، حسن آباد - قم و جاده شوش – آزادگان کامیون‌داران اعتصاب کرده و دست از کار کشیدند

کامیونداران اعتصابی بر سر جاده دورود- ازنا مستقر شده هر راننده کامیونی که قصد شکستن اعتصاب را داشت مورد حسابرسی قرار می‌دادند.

در پایانه تهران – نیمی از باربریها در اعتصاب و به‌طور کامل تعطیل شدند.

در سمنان و جاده‌های اطراف ابهر و خرمدره، رانندگان اعتصابی از بارگیری کامیونهایی که قصد شکستن اعتصاب را داشتند ممانعت کردند.

به‌دنبال اعتصاب کامیون‌داران در اصفهان از روز دوشنبه، بارگیری شیشه و بلور اصفهان به‌طور کامل از حرکت باز ایستاد و هیچ محموله کارتون برای بسته‌بندی شیشه و بلور آورده نشده است. همچنین هیچ کامیونی از انبارهای شیشه و بلور اصفهان به دیگر نقاط محموله‌ای منتقل نکرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19e36dfe-fd77-4acd-8e7f-50ce5db357f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات