728 x 90

قیام ایران-شماره ۲۰۹

اعتصاب رانندگان خودروهای سنگین و کامیون‌داران در سراسر کشور

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

روز یکشنبه اول مهر (۲۳سپتامبر) اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین ۱۳۶شهر در ۳۱استان کشور را فرا گرفت. آنها از حرکت و بارگیری خودداری کردند و پایانه‌های اصلی کشور به تعطیلی کشیده شد. این اعتصاب در ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در خرداد و مرداد امسال صورت می‌گیرد. تانکرهای سوخت رسان پالایشگاهها نیز در برخی شهرها مانند تبریز، کرمان، بندرعباس، اراک به این اعتصاب پیوستند.

این اعتصاب در حالی شکل گرفت که کارگزاران رژیم به شیوه‌های مختلف و با تهدید و تطمیع تلاش کردند که از شکل‌گیری آن جلوگیری کنند. آنها همچنین با دادن وعده‌های فریبکارانه درصدد شکستن این اعتصاب هستند. تلاشهای رژیم برای بارگیری توسط مزدوران، نیز به شکست کشیده شد. رانندگان در برخی شهرها برای خنثی کردن توطئه‌ها و تهدیدهای رژیم در شب برای کنترل جاده‌ها پستهای نگهبانی برقرار کرده‌اند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به رانندگان شریف اعتصابی در سراسر ایران گفت رژیم آخوندی نه می‌خواهد و نه می‌تواند به‌ درخواستهای برحق آنان پاسخ دهند. تحقق این خواستها تنها با آزادی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. وی عموم مردم به‌ویژه جوانان را به حمایت از اعتصاب‌کنندگان فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول مهر ۱۳۹۷(۲۳سپتامبر ۲۰۱۸)

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffc04be8-cead-44fc-b6d5-fba81f3507f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات