728 x 90

اعتصاب بازار در شهرهای تهران، بابل و رودسر - ششمین روز اعتصاب کامیونداران

اعتصاب بازاریان رودسر - ۱۵آبان ۹۷
اعتصاب بازاریان رودسر - ۱۵آبان ۹۷

روز سه شنبه ۱۵آبان ۹۷ اعتصاب  بازاریان در شهرهای مختلف ادامه داشت. بازاریان در بازار بین الحرمین(بازار فرش فروشها)، امین حضور و خیابان ۱۵ خرداد در تهران، همچنین بازاریان و کسبه در بازار سرشور مشهد، کرمان، بازار فرش فروشان اصفهان، بازار کفش و پوشاک تبریز و نورآباد ممسنی در اعتصاب بودند.

 

همچنین بازاریان و مغازه‌داران شهرهای بابل و رودسر اعتصاب کردند و از باز کردن مغازه‌هایشان خودداری کردند.

اعتصاب بازار در نورآباد ممسنی ۱۵ آبان ۹۷

 

همچنین روز دوشنبه ۱۴ آبان شماری از مغازه های لوازم خانگی در سه راه امین حضور و بازار امیرکبیر  در تهران در اعتراض به گرانی افسارگسیخته و وضعیت آشفته بازار، دست به اعتصاب زدند. علاوه بر این شماری از بازاریان در بازار سپهسالار تهران نیز اعتصاب کردند.

 

رژیم آخوندی از وحشت بروز هرگونه خیزش و اعتراض، مأموران لباس شخصی خود را با بیسیم در بازار چهارسوق تهران مستقر کرده بود تا مانع اعتصاب بازاریان شوند.

 

در گرگان نیز مغازه داران پاساژ آفتاب که بزرگترین پاساژ این شهر است، از باز کردن مغاره های خود خودداری کردند.

 

بر اساس گزارشات دریافتی در سقز و بانه نیز بخشی از بازار این شهرها در  اعتصاب بودند و تلاش های رژیم برای ممانعت از اعتصاب بازاریان بجایی نرسید.

 

روز سه‌شنبه ۱۵آبان ۹۷، ششمین روز اعتصاب کامیون‌داران هم‌چنان در شهرهای مختلف میهن ادامه یافت.

اعتصاب کامیون‌داران در شهرهای تهران، گرگان، کرمان، بندرعباس، زنجان، ساوه، سلماس، مشهد، یزد و میرجاوه هم‌چنان پابرجاست.

این اعتصاب تا کنون در ۶۱شهر و در ۲۴استان از ۳۱استان کشور گسترش یافته است. اقشار مختلف جامعه و رانندگان کامیونها با ارسال پیامهایی از این اعتصاب حمایت می‌کنند.

یکی از کامیونداران زحمتکش در فیلم ارسالی خود از بندر عباس پیامی با این مضمون ارسال کرد «از اسکله بندر عباس با شما حرف میزنم اینجا همیشه پر از ماشین بود ولی الان با اینکه اطلاع رسانی کاملی از اعتصاب نشده بود محل بسیار خلوط است، اعتصاب و اعتراض ما بخاطر این استکه  همکاران عزیزمان که دستگیر شده اند آزاد شوند»

پیام صوتی یکی از کامیونداران برای آزادی همکاران بازداشت شده

 

مریم رجوی، روز گذشته در دو پیام که در حساب توئیتر منتشر شد، ضمن درود به بازاریان و کامیونداران اعتصابی، حمایت از اعتصابگران را یک وظیفه مبرم ملی و میهنی، خواند.

مریم رجوی: حمایت از اعتصابگران یک وظیفه مبرم ملی و میهنی

مریم رجوی: حمایت از اعتصابگران یک وظیفه مبرم ملی و میهنی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8b10612-b9d2-40f1-a711-c0b9011a34d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات