728 x 90

اعتراف کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع به پوشالی بودن درآمدهای مندرج در بودجه

فروش نفت و بودجه ۱۴۰۰ رژیم
فروش نفت و بودجه ۱۴۰۰ رژیم

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع روز یکشنبه ۲۳آذر با اعتراف به غیرواقعی بودن ارقام صادرات نفت در بودجه سال آینده رژیم آخوندی از حداکثر فروش ۸۵۰هزار بشکه نفت در روز خبر داد.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس به‌نقل از مالک شریعتی نوشت: «کمیسیون انرژی مجلس در نشست عصر روز یکشنبه ۲۳آذر خود میزان فروش نفت در سال۱۴۰۰ را بررسی کرده و بر اساس نظر مرکز پژوهش‌های مجلس، ایران حداکثر می‌تواند روزانه ۸۵۰هزار بشکه نفت بفروشد. وی هم‌چنین افزود که کلیات لایحه بودجه سال آتی علاوه بر مشکلات، کسری بسیاری داشته و غیرواقعی بسته شده است».
این در حالی است که دولت آخوند روحانی در لایحه بودجه سال آینده صادرات روزانه ۲.۳میلیون بشکه نفت را مبنی درآمدهای دولت قرار داده است.
خبرگزاری حکومتی فارس نیز در اعترافی از وضعیت درآمدهای نفتی نوشت « بر اساس ارزیابی خزانه‌داری کل کشور، در هفت ماهه امسال تنها ۱۸درصد از اهداف درآمدهای نفتی دولت محقق شده است. و در هشت ماهه امسال، دولت تنها ۶.۷تریلیون تومان درآمد صادرات نفت داشته، در حالی که در بودجه سال۱۳۹۹ پیش‌بینی شده بود که باید ۵۷تریلیون تومان درآمد نفتی داشته باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d401912c-84c0-4938-a6b2-ec4fbce40a41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات