728 x 90

اعتراف یک کارگزار رژیم:‌ در ایران شدت بیماری کرونا فوق‌العاده بیشتر از کشورهای دیگر حتی کشور چین است

مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا - روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ مرگ و میر داریم
مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا - روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ مرگ و میر داریم

مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا اعتراف کرد در ایران شدت بیماری کرونا فوق‌العاده بیشتر از کشورهای دیگر حتی کشور چین است که کانون این بیماری بود.

 

وی که در تاریخ ۵فروردین با خبرگزاری آناتولی صحبت می‌کرد افزود:‌ استانی از استانهای کشور وجود ندارد که در حال حاضر بیماری کرونا در آن وجود نداشته باشد. وی اعتراف کرد:‌ مواردی که در حال حاضر وزارت بهداشت اعلام می‌کند جزیی از کل بیماری است به‌این دلیل که وزارت بهداشت فقط مواردی که در بیمارستان بستری می‌شوند به‌عنوان موارد روزانه ابتلا گزارش می‌کند.

وی در خصوص دیرکرد رژیم در کنترل این اپیدمی گفت:‌ ما اپیدمی را بعد از استقرارش در کشور تشخیص دادیم. بخصوص اولین مواردی که در شهر قم اتفاق افتاد مواردی بود که شاید از چند هفته قبل در آنجا وجود داشت و در آن برهه جداسازی اتفاق نیفتاد و بیماری ابتدا قم و سپس شهرهای دیگر را فرا گرفت.

 

این عضو کمیته کرونای کشوری به میزان بالای مرگ و میر بر اثر این ویروس اذعان کرد و گفت:‌ «مواردی که در حال حاضر وزارت بهداشت اعلام می‌کند جزیی از کل بیماری است به این دلیل که وزارت بهداشت فقط مواردی که در بیمارستان بستری می‌شوند و یا مراجعه سرپایی دارند و آزمایش مولکولی برای بیماری می‌دهند و بیماریشان مثبت است را به عنوان موارد روزانه ابتلا گزارش می‌کند.»

وی افزود: «هر روز هم به شمار مبتلایان بیش از هزار مورد اضافه می‌شود و حتی بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ مرگ و میر در روز داریم.»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09c613a0-8866-4dd0-9ca8-d66e9f2eddc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات