728 x 90

اعتراف پاسدار اسلامی به‌وحشت رژیم از روشنگریهای مقاومت ایران در باره پنهانکاری اتمی رژیم

فعالیت اتمی  ایران
فعالیت اتمی ایران

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس پاسدار اسلامی، معاون رئیسی جلاد و رئیس سازمان انرژی اتمی درباره شرکت خود در جلسه روز چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رژیم درباره مخالفت دلواپسان مجلس ارتجاع با سفر گروسی به ایران، به‌طور ضمنی به وحشت رژیم از روشنگریهای مقاومت ایران درباره پنهان‌کاری اتمی رژیم اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین دغدغه نمایندگان این بود که سازمان انرژی اتمی بر پیشبرد برنامه‌ها مصمم باشد و با جریانهای سیاسی که معاندین به‌راه انداخته‌اند و از ظرفیت سازمانهای بین‌المللی استفاده می‌کنند، تحقق برنامه‌های (نظام) به تأخیر نیفتد.

پاسدار اسلامی درباره علت تن‌دادن رژیم به سفر گروسی به ایران نیز گفت: برنامه هسته‌یی باید کاملاً شفاف و مطابق موازین قانون و با تأکید بر قانون اقدام راهبردی پیش برود و اجازه ندهیم در دنیا متهم به پنهان‌کاری شویم.

وی افزود: تعدادی دوربین متأثر از برجام نصب شده بود اما طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکردند از این‌رو دیگر ضرورت نداشت آن دوربین‌ها وجود داشته باشد. در جریان عملیات‌های اخیر تروریستی تعدادی از این دوربین‌ها آسیب دیده بود و این مسأله منجر به دو گزارش فوق‌العاده سختگیرانه و مخرب شده بود، برای این‌که رفع ابهام و شفاف‌سازی کنیم ملاقات با مدیرکل انجام شد.

وی هم‌چنین گفت: تعهدات برجامی را که طبق قانون مجلس نباید ادامه پیدا کند ادامه نخواهیم داد. (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۴شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ed8760f-4813-4e9c-ad40-1285bd63ffa3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات