728 x 90

اعتراف وزیر کار رئیسی جلاد به فساد مدیران دولتی و بیکاری ۲۰ میلیون نفر در ایران

بیکاری در ایران
بیکاری در ایران

حجت‌الله عبدالملکی؛ وزیر کار دولت رئیسی جلاد روز سه‌شنبه ۱۱آبان در یک مصاحبه خبری ضمن اعتراف به فساد گسترده در میان مدیران و کارگزاران حکومتی در وزارت کار؛ به بیکاری ۲۰میلیون نفر از مردم ایران در حاکمیت پلید آخوندی اعتراف کرد.
عبدالملکی در این مصاحبه پیرامون فساد مدیران این وزارت‌خانه گفت: «بخشی از آنها افرادی بودند که انواعی از فساد از جمله فساد اقتصادی داشتند و بخشی از آنها کسانی بودند که انواعی از محکومیت و جرم مانند جرایم امنیتی و اقتصادی را داشتند. تعداد قابل‌ملاحظه‌ای پرونده فساد در حال تکمیل است».

عبدالملکی در ادامه ضمن اعتراف به وضعیت اسفبار اقتصادی در ایران اضافه کرد: «بر اساس آمارهای رسمی حدود ۲.۴میلیون نفر بیکار و ۲.۲میلیون نفر دارای اشتغال ناقص یا ناپایدار و حدود ۲میلیون نفر ناامید از یافتن کار در کشور داریم که جزو جمعیت فعال نیستند. هم‌چنین در حال حاضر ۹.۷میلیون نفر نیز با اشتغال کم‌درآمد روبه‌رو هستند و ۴.۵میلیون نفر دارای اشتغال غیررسمی بوده و بیمه ندارند و مهم‌ترین گروه بیکاران مطلق هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41cad68c-a5a5-4895-995f-903cafa51e3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات