728 x 90

اعتراف به‌نقش اساسی قاسم سلیمانی در تبدیل سودان به انبار و مرکز انتقال سلاح به‌نیروهای منطقه‌یی رژیم

زیاد نخاله
زیاد نخاله

زیاد نخاله، سرکرده یکی از نیروهای تروریستی وابسته به رژیم ایران در فلسطین، روز پنجشنبه ۱۱دی۹۹ در یک گفتگو با تلویزیون المیادین لبنان در مورد قاسم سلیمانی سرکرده هلاک شده نیروی تروریستی قدس گفت وی نقش اساسی در تبدیل سودان به انبار و مرکز انتقال سلاح به گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران در منطقه داشت.

نخاله اضافه کرد که سلیمانی شخصاً به سودان رفت و بر طبق تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرد سودان به ایستگاه انتقال سلاح به غزه تبدیل شد. وی تمام امکانات رژیم ایران را برای رساندن سلاح به غزه به کار گرفت.

وی تأکید کرد: «من می‌گویم موشک‌هایی که سلیمانی به نوار غزه تحویل داد همان موشک‌هایی بودند که بمباران تل آویو را با این موشکها آغاز کردند».

نخاله در همین مصاحبه گفت که قاسم سلیمانی آموزش گروه‌های تحت حمایت رژیم در غزه را در رابطه با استفاده از موشکهای دور برد دنبال کرد.

لازم به یادآوری است که سرکرده حزب‌الشیطان لبنان حسن نصرالله نیز ۴روز قبل از این در رابطه با قاسم سلیمانی گفته بود که وی در ایجاد «انبارهای تسلیحات در سودان» برای ارسال به مناطق مختلف از جمله گروه‌های لبنانی و فلسطینی نقش داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb06b3aa-478f-4416-bb34-c44032244aeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات