728 x 90

اعتراف معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای به حملات سایبری رژیم آخوندها به آلبانی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتراف معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای به حملات سایبری رژیم آخوندها به آلبانی

با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد

 

محسن پاک‌آئین معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای و سفیر سابق رژیم در زامبیا، تایلند، ازبکستان و جمهوری آذربایجان در یک اعتراف بی‌سابقه اذعان کرد حملات سایبری به آلبانی از سوی رژیم آخوندها صورت گرفته است.

وی با ستایش از «دیپلماسی پویا و متوازن» رئیسی جلاد۶۷ که «با اعتماد به‌نفس مسیرهای سخت را هموار می‌سازد» گفت: «آمریکایی‌ها می‌گویند نفوذ ایران در منطقه از ساخت بمب اتم خطرناک‌تر است. آیا این نفوذ با قدرت ایجاد نشده، اگر قدرت بازدارنده ایران ‌نبود که حملات سایبری اغیار، ما را فلج می‌کرد. با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد (خبر آنلاین ۲۵ مرداد۱۴۰۲).

پیش از این نیز روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای در روز ۲۲مرداد نوشت: «درباره چرایی ایجاد محدودیت یکباره آلبانی علیه مجاهدین... احتمالاً یکی از دلایل اصلی در چنین تصمیمی، ضربه سختی بود که سال گذشته در طی دو عملیات سایبری زیرساخت‌های این کشور (آلبانی) را تحت‌تأثیر خود قرار داد».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶مرداد ۱۴۰۲ (۱۷ اوت ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f45f68a-1236-4226-82ca-757fe841d999"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات