728 x 90

اعتراف مجید انصاری به چپاول و غارت میلیاردی نفت

آخوند مجید انصاری
آخوند مجید انصاری

آخوند مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در یک نشست خبری به تاریخ ۱۱تیر که خبر آنلاین آنرا منتشر کرد اعتراف کرد: «روزی ۲۶میلیون دلار از جیب مردم ایران به چین تخفیف می‌دهند».

آخوند انصاری در سخنان خود با پرده برداشتن از گوشه‌یی از چپاول و غارت میلیاردی نفت در پرتو تحریم‌ها گفت: «وقتی سؤال می‌کنیم نفت را با چه قیمتی می‌فروشند؛ می‌گویند اینها محرمانه است، پول به کدام حساب واریز می‌شود؟ می‌گویند آمریکا بانک را تحریم کرده اما پول‌ها برمی‌گردد. از چه طریقی برمی‌گردد؟ می‌گویند: صرافی‌ها؛ صرافی‌ها متعلق به چه کسانی است؟ محرمانه است. بخش عمده پول کجاست؟ همه در یک کشور است. آن کشور پول را می‌دهد؟ خیر، فقط می‌توانیم کالا وارد کنیم. کالا را چه کسی وارد می‌کند؟ باز هم نمی‌گویند».
آخوند انصاری از باند مغلوب نظام آخوندی در این نشست که ویدئوی آن در فضای مجازی منتشر گردیده و تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز حضور دارند با اشک تمساح ریختن برای منافع مردم گفت: «این‌ها از این موقعیت برای به خاک سیاه نشاندن ملت کاسبی می‌کنند. گروهی با نام دور زدن تحریم می‌گویند جاده را باز نکنیم ما جاده فرعی ساختیم و روزانه یک میلیون و ۳۰۰هزار بشکه نفت را می‌برند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6783f7a4-85ad-4f22-a875-31580c89b241"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات