728 x 90

اعتراف مجدد حسن نصرالله به گرفتن موشک از رژیم ایران

حسن نصرالله سرکرده  حزب الله لبنان
حسن نصرالله سرکرده حزب الله لبنان

حسن نصرالله سرکرده شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان بار دیگر به گرفتن تسلیحات و موشک از تهران اعتراف کرد و گفت:‌

خیلی ساده و شفاف با محبت به شما بگویم صادقانه بگویم، ما سالیان سال است تمام امکانات ما از قرص دارو بگیرید تا موشکهای‌مان توسط همین جمهوری اسلامی تأمین شده اگر نبود ما نمی‌توانستیم تأمین کنیم.

 

حسن نصرالله درباره کمکهای رژیم ایران به شبه‌نظامیان در منطقه گفت: ایران حزب‌الله را کمک می‌کند حماس را کمک می‌کند جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت را تأمین می‌کند. بالاخره در عراق کمک کرد در سوریه در لبنان در یمن در بحرین کمک کرد.

 

لازم به یادآوری است که حسن نصرالله سرکرده تروریستهای حزب‌الله لبنان مدتی قبل در یکی از میتینگ های این شبه‌نظامیان اعتراف کرده بود که: « ما خیلی صریح می‌گوییم و شاید چنین چیزی در تمام جهان وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و صادقانه بگوید در مقابل همه جهان می‌گوییم، بی‌پرده می‌گوییم بودجه و هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکهای حزب‌الله از جمهوری اسلامی می‌رسد، تمام، هیچ ربطی به بانکها ندارد تا زمانی‌که ایران پول داشته باشد یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می‌خواهید؟.

اما اتحادیه اروپا و انگلستان بین بال نظامی و سیاسی این گروه فرق قائل شده بودند و تنها درصدد بودند که بال نظامی را نامگذاری کنند.

 

پیام دلداری سرکرده وحشت‌زده حزب‌الله

به‌دنبال قیام سراسری مردم ایران و تزلزل پدرخوانده تروریسم، سرکرده حزب‌الشیطان لبنان، وحشت‌زده از فلاکت خلیفه ارتجاع، در پیامی به وی دلداری داد و نوشت: ما مطمئن هستیم که این تحرکات نظام ایران را که بر پایه ولایت فقیه است، نخواهد لرزاند. حزب‌الله با تمام توان انسانی و کارشناسانه از (نظام) حمایت خواهد کرد

وی افزود: ما همه سربازان لشگر ولایت فقیه هستیم و بر تمام مزدوران که بر علیه (نظام ایران) فعالیت می‌کنند، پیروز شویم.

در حالیکه در شعارهای قیام سراسری،مردم و جوانان ایران هزینه کردن اموال مردم ایران برای صدور تروریسم در کشورهای منطقه ار جمله لبنان را محکوم می‌کنند، نگرانی سرکرده حزب‌الشیطان از لرزیدن پایه‌های خلافت خامنه‌ای کاملا قابل فهم است. خود او با وقاحت قبلاً گفته بود:

حسن نصرالله: ما خیلی صریح می‌گوییم و شاید چنین چیزی در تمام جهان وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و صادقانه بگوید در مقابل همه جهان می‌گوییم، بی‌پرده می‌گوییم بودجه و هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکیهای حرب الله از جمهوری اسلامی می‌رسد تمام هیچ ربطی به بانکها ندارد تا زمانی ک ایران پول داشته باشد یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می‌خواهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a454e77-1d63-4ae1-988a-79215552548f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات