728 x 90

اعتراف به فصلی نو

با رویش جوانه‌های شورش و گسترش بحرانهای لاعلاج بعد از لیست‌گذاری سپاه پاسداران و بیت‌العنکوب خامنه‌ای، شاهد موجی از ریزش و دغدغه در بالا و پایین نظام هستیم:

نقوی حسینی نماینده مجلس رژیم: «آقای رئیس‌جمهور بعضی از وزرای شما بریده‌اند»

صدیف بدری عضو مجلس رژیم: «دلیل انفعال و سردرگمی دولت چیست»

هاجر چنارانی عضو مجلس رژیم: «واضح است که کشور در کمند بحرانها گرفتار شده است»

مهدی مطهرنیا از عناصر وابسته به باند روحانی با اعتراف به این‌که «دوران اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی به پایان رسیده است» به لغزش و ریزش روزانه سرمایه و بدنه نظام اعتراف می‌کند:

«جریان ‌اصلاحات سال‌های اخیر با ریزش قابل توجهی در بدنه و سرمایه اجتماعی خود روبه‌رو شده است».

نویسنده مقاله ابتکار پس از اعتراف به لغزش و ریزش نیروهای رژیم، به رویش کانون‌های شورشی و فضای مساعد مردم و جامعه برای نیروی برانداز اشاره می‌کنه «لذ ا می‌بینیم که گرایش‌های رقیب بیرون نظام جمهوری اسلامی در لایه‌های گوناگون اجتماعی شانس بیشتری نسبت به گذشته در فضای سیاسی و زیر پوست جامعه ملی پیدا کرده‌اند. جریانهای بیرون نظام جمهوری اسلامی در جذب نیروهای اجتماعی موفق‌تر هستند».

آخوند غرویان: «مردم به اصل نظام و کلیت نظام حالت خاصی پیدا کرده‌اند».

مردم کازرون ۲۶اردیبهشت ۹۷: « دشمن ما همین‌جاست الگی میگن آمریکاست

بله این شعارها بیانگر فصلی نو در تصمیم و اراده و صدای مردمیست که دشمن اصلی را تشخیص داده‌اند و به‌قول آخوند غرویان نسبت به اصل نظام و حاکمیت ولایت‌فقیه «حالت خاصی پیدا کرده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16a1cc99-6d48-458f-a611-9257ce96a18a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات