728 x 90

اعتراف علی صوفی وزیر سابق تعاون از باند مغلوب به جنگ گرگها در آستانه نمایش انتخابات

علی صوفی وزیر سابق از باند مغلوب نظام
علی صوفی وزیر سابق از باند مغلوب نظام

علی صوفی وزیر سابق از باند مغلوب نظام با اشاره به دستجات داخلی باند غالب گفت انتخابات نزدیک است و آنها در حال تکه‌پاره کردن یک‌دیگر هستند.

وی توضیح داد که بین دولت رئیسی و امنیتی‌ها بر سر انتخابات، اختلاف‌نظر وجود دارد.

وی افزود از وقتی قدرت یک‌دست شد و قضاییه به دست‌شان افتاد، فساد همدیگر را می‌پوشانند و فسادهایشان سیرنجومی گرفته است.

مثلا در موضوع فساد چای، برای این‌که واردات را توجیه کنند، سهم سرانه مصرف را بالا اعلام می‌کردند. خب وقتی تولید داخلی نسبت به سرانه کمتر بود، آن واردات قابل توجیه بود و هر چقدر سهم سرانه را بالا می‌گرفتند بیشتر می‌توانستند واردات داشته باشند.

هم‌چنین در خصوص فساد چای دبش و ریشه‌های چنینن فسادهایی اظهار داشت: جریان راست یک حاشیه امن پیدا کردند؛ یعنی از زمان سال ۶۸ که اولین فساد مهم جمهوری اسلامی را برادر محسن رفیق‌دوست انجام داد. این‌ها به‌دنبال هر فرصتی هستند که با کلاه شرعی هر موضوعی را برای خودشان شرعی کنند پیش برخی از مراجع و فتوا می‌گرفتند. علی صوفی گفت: هر زمان که حاکمیت یکدست شد فساد هم بیشتر شد، در زمان احمدی‌نژاد که قوه مجریه هم دستشان افتاد و حاشیه امنشان بیشتر شد. خب چه کسی به این‌ها متعرض شود؟ وقتی در قدرت یکدست شدند، فساد همدیگر را پوشانند و فسادهایشان سیر نجومی گرفت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03cec235-7d75-405a-b8cd-8c5d89e998c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات