728 x 90

اعتراف عضو مجلس ارتجاع در جریان جنگ باندی درباره دزدی ۴میلیارد دلاری

چای دبش و اختلاس چهار میلیارد دلاری
چای دبش و اختلاس چهار میلیارد دلاری

علی نظری خانقاه عضو مجلس ارتجاع در جریان جنگ باندی درباره دزدی ۴میلیارد دلاری اعتراف کرد: سه و نیم میلیارد دلار یعنی معادل یکصد و ۴۰هزار میلیارد تومان پول، یعنی معادل کل بودجه عمرانی کشور. تا به امروز ریالی به پروژه‌ها عمرانی داده نشده است (سایت حکومتی انتخاب ۲۱ آذر).

علیرضابیگی، عضو مجلس ارتجاع نیز اعتراف کرد رئیسی که قطعاً از موضوعات پشت‌پرده با خبر بود، برداشت‌شان این بود که اگر این وزیر در جلسه استیضاح قرار گیرد، بسیاری از موضوعات برملا خواهد شد و این به نفع دولت نیست (دیده‌بان رژیم ۲۱ آذر).

فتح الله توسلی نماینده مجلس دزدی ۴میلیارد دلاری را افتضاح دولت رئیسی جلاد نامید و گفت: «آنچه که در قضیه چای دبش اتفاق افتاد یک افتضاح اقتصادی برای دولت و برای همه ما بود چگونه می‌شه باور کرد و چگونه می‌شه قبول کرد که یک شرکتی بتونه سه میلیارد و ششصد هفتصد میلیون دلار ارز بگیره و چیزی رو وارد کنه و اون را وارد نکنه و اون چیزی رو هم که وارد می‌کنه با اون چیزی که گفته تطابق نداشته باشه».

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۱ آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f00ad277-2700-41e5-90c6-4268b0afd99d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات