728 x 90

اعتراف صریح پاک‌آئین معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای به حملات سایبری رژیم به آلبانی

حملات سایبری
حملات سایبری

پاک‌آئین معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای با اعتراف صریح به حملات سایبری رژیم به آلبانی:

با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد

 

پاک‌آئین معاون بین‌الملل دفتر خامنه‌ای و سفیر سابق رژیم در جمهوری آذربایجان در روز ۲۵مرداد ۱۴۰۲ در مطلبی در خبرآنلاین رژیم نوشت: واقعیت این است که وزارت امور خارجه در دولت سیزدهم بدون ورود در حواشی به اعمال دیپلماسی پویا و متوازن روی آورده و متواضعانه با استفاده از تجربیات وزرا و مسئولان سیاست خارجی در دوره‌های گذشته، با اعتماد به‌نفس مسیرهای سخت را هموار می‌سازد.

در دولت سیزدهم هماهنگی خوبی میان دستگاه دیپلماسی و میدان وجود داشته و فعالیت‌های آنها مکمل یکدیگر و تأمین کننده منافع ملی است. سفر رئیس‌جمهور به سوریه و عراق که در کنار دستاوردهای سیاسی موجب تقویت محور مقاومت شد، نماد هماهنگی دیپلماسی و میدان است. عادی‌سازی مناسبات ایران و عربستان بدون هماهنگی دیپلماسی و میدان ممکن نمی‌شد.

پاک آیین افزود:

گفته شده پیشرفتهای علمی و نظامی، قدرت ایجاد نکرده است. اگر این‌گونه بود و پیشرفتهای علمی، نظامی و دفاعی ایران موجب قدرت بازدارندگی نشده بود که تاکنون بارها توسط آمریکا و متحدانش بلعیده شده بودیم. اگر آمریکا امروز در غرب آسیا یک بازیگر تاثیرگذار نیست به‌دلیل قدرت ایران است. خود آمریکاییها می‌گویند نفوذ ایران در منطقه از ساخت بمب اتم خطرناک‌تر است. آیا این نفوذ با قدرت ایجاد نشده، اگر قدرت بازدارنده ایران ‌نبود که حملات سایبری اغیار ما را فلج می‌کرد. با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab073100-275e-4a64-9515-a14b112fd70b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات