728 x 90

اعتراف رژیم به شیوع کرونا در زندانهای خوزستان پس از اقرار تکان دهنده آخوند روحانی

کرونا در زندان
کرونا در زندان

آخوند روحانی - ۲۰اردیبهشت ۹۹: «در یکی از زندانها، یک فرد مبتلا وارد شده در این زندان و تا رفتند اینها بفهمند، از ۱۲۰نفر جمعیت آن محوطه، ۱۰۰ نفرشان مبتلا شدند».

به‌دنبال اعتراف تکان‌دهنده آخوند روحانی درباره مبتلا شدن۱۰۰زندانی در یک جمع۱۲۰نفره به‌علت وارد شدن یک زندانی جدید، که فقط یک نمونه از وضعیت فاجعه‌بار زندانهای ایران بر اثر عملکرد مجرمانه آخوندها و دستگیریهای جدید است، اداره کل زندانهای حکومت آخوندی در خوزستان طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: «اخیراً و همزمان با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان که از سایر استانهای کشور پیشی گرفته و در اخبار متعدد نیز مورد اشاره قرار گرفته است، تعدادی از زندانیان با علائم سرماخوردگی به بهداری زندان مراجعه کردند که با انجام آزمایشات لازم، تست کرونای آنان مثبت تشخیص داده شد».

اداره کل زندانهای رژیم در خوزستان افزود: «از آنجا که طبق نظر کارشناسان امر بیماری با عدم وجود علائم مهم در افراد و ناقل بودن آنان همراه است، لذا احتمال شیوع بیماری از ناحیه متهمان ورودی به زندان حتی پس از طی دوران قرنطینه محتمل می‌باشد» . (خبرگزاری مهر ۲۲اردیبهشت ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e42640b-3a7a-4e32-8dd7-0db31e9733ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات