728 x 90

اعتراف روزنامه حکومتی جوان به «حضور اعضای مجاهدین» در اعتراضهای اصفهان

قیام مردم اصفهان و رویارویی جوانان قیام با پاسداران و مزدوران سرکوبگر
قیام مردم اصفهان و رویارویی جوانان قیام با پاسداران و مزدوران سرکوبگر

روزنامه حکومتی جوان: حضور اعضای مجاهدین در (خیزش اصفهان) غیرقابل انکار است

روزنامهٔ جوان وابسته به سپاه ضدمردمی طی گزارشی نوشت: قرار بود ختم تحصن (کشاورزان) اعلام شود و این حجم از حمایت دشمنان را نمی‌دیدم. تا این‌که کشاورزنما‌ها به میدان آمدند و یک‌بار دیگر نشان دادند که مجاهدین فقط آتش زدن می‌خواهند.

این روزنامه حکومتی می‌افزاید: حضور اعضای مجاهدین در (خیزش اصفهان) غیرقابل انکار است، خود در کلیپهایشان در صحنه می‌گویند خبرنگار سیمای آزادی! (روزنامه حکومتی جوان ۷آذر)

 

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت: نارضایتی‌های اجتماعی رو به گسترش است که این اصلاً خبر خوبی (برای نظام) نیست.

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت در شماره امروز خود نوشت: «شتاب اعتراضات از سال۸۸ به‌این سو بیشتر شده است. در سال۹۶، ۹۷، ۹۸ و الآن هم در ۱۴۰۰ شاهد اعتراضات هستیم. یعنی دوره زمانی اعتراضات گسترده شده و فراگیرتر می‌شود. اینجاست که دیگر حتی موافقان (نظام) هم دست به‌اعتراض می‌زنند».

این روزنامه حکومتی در ادامه می‌افزاید: « (در اصفهان) دیدیم که چطور به جای پیگیری مطالبات مردم، آنها را اغتشاشگر و نفوذی و اجیرشده خواندند. نارضایتی‌های اجتماعی در شهرها و استانهای مختلف به دلایل متعدد رو به گسترش است که این اصلاً خبر خوبی (برای نظام) نیست» (رورنامه حکومتی جهان صنعت ۷آذر).

 

اعتراف پاسدار میرحیدری سرکرده انتظامی رژیم در اصفهان به کشف یک نیسان پر از کوکتل مولوتوف

پاسدار میرحیدری سرکرده انتظامی رژیم در اصفهان ضمن اعتراف به کشف یک نیسان پر از کوکتل مولوتوف گفت: خانه‌یی در نزدیکی زاینده‌رود که محل ساخت کوکتل مولوتوف و مواد انفجاری بود، کشف شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb67bf68-e6ec-46cb-9d4c-091a3a083ff9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات