728 x 90

اعتراف روزنامه حکومتی به بن‌بست مذاکرات اتمی در وین

گراند هتل وین محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام
گراند هتل وین محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام

روزنامه حکومتی سیاست روز، سه‌شنبه ۱۱خرداد به بن‌بست مذاکرات اتمی در وین اعتراف کرد و با بیان اظهارات شیادانه آخوند روحانی و عراقچی در مورد برداشتن تحریم‌ها با کنایه به آنها نوشت: مسیر خوبی در مذاکرات طی شده است توپ در زمین عراقچی است.


روزنامه حکومتی در ادامه نوشت:
برخی مقامات دولتی و مسئولان وزارت‌خارجه اظهارات خوش‌بینانه‌ای درباره مذاکرات وین مطرح کرده و حتی تلویحاً خبر از احتمال اعلام قریب‌الوقوع دستیابی به توافق کرده‌اند. ..منابع مطلع درباره مذاکرات هسته‌یی می‌گویند که آنچه فعلاً در وین در جریان است اساساً با یک توافق خوب و مناسب برای مردم ایران فاصله جدی دارد. این منابع می‌گویند: اگر دولت بخواهد در وضعیت و فضای فعلی مذاکرات، آن را جمع‌بندی و به‌عنوان توافق نهایی معرفی کند، قطعاً با یک توافق خوب روبه‌رو نیستیم. ..

به نظر می‌رسد، یک جریان سیاسیِ متخصصِ توافق بد قصد دارد به هر نحوی که شده، و به‌ویژه با توجه به در پیش بودن انتخابات، یک توافق بد دیگر را روی میز نزاع‌های سیاسی در ایران قرار دهد...توپ این تصمیم‌گیری مهم و انتخاب میان منافع ملی و یا خدمت نازل به کمپین سیاسی یک جریان بیش از همه در زمین عباس عراقچی است...

هر گونه توافق بدی در وین باید در همان وین رد شود و الّا آوردن آن به تهران و قرار دادن آن روی میز منازعات، هیچ نسبتی با منافع ملی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8a9eaf0-f892-42bc-a3ba-952b540a84e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات