728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به شعارهای تو خالی و دهان پرکن رئیسی جلاد

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

روزنامه حکومتی همدلی ۲۵آبان با اشاره به تو خالی بودن شعارهای رئیسی در نمایش انتخاباتی نوشت:

یک سال از دولت نگذشته بر اثر الزامات جبر زمانه و واقعیت‌های حکمرانی وادار به عقب‌نشینی‌های متعدد از شعارهای دهان‌پرکن خود شده‌اند (از جمله). عقب‌نشینی از پاره کردن، سوختن و خارج شدن از برجام تا تمجید و تأکید بر مذاکرات برجامی، فروش اوراق برای تأمین کسریهای بودجه، عقب‌نشینی از حذف ارز ۴۲۰۰ معروف به جهانگیری.

روزنامه حکومتی مستقل در شماره ۲۵آبان خود نیز نوشت: (با مقایسه شرایط ۱۰۰روز پیش با) شرایط فعلی؛ به‌راحتی می‌توان متوجه عدم تحقق هیچ‌کدام از وعده‌های شخص رئیسی (در مورد بهبود وضعیت معیشتی مردم و بازار ارز و مهار تورم) شد. در مناظرات انتخاباتی مشکل بورس کشور را در ۳روز کاری قابل حل دانستند، حال که بیش از ۳۰برابر از آن سه روز گدشته، بورس هم‌چنان در سراشیبی سقوط می‌تازد.

علی بیگدلی کارشناس اقتصادی هم گفت: رئیسی سرانجام بر همان قطاری سوار شد که ریل‌گذاری آن طی دهه‌ها انجام شده است... اما چرا فیل موش زایید؟! پاسخ، فقدان نسخه اقتصادی جایگزین در دولت سیزدهم است. ضعف اساسی در صد روز سکانداری امور، تشتت شدید و فقدان نظریه و تئوری اقتصادی است. (روزنامهٔ حکومتی شرق ۲۵آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee386e8c-3fa3-41b6-a86e-117fdb7e6d58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات