728 x 90

اعتراف به فساد و غارت نجومی در رژیم ولایت فقیه در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

اعضای مجلس ارتجاع در سخنرانیهای امروز خود به فساد و غارت نجومی در رژیم ولایت فقیه که باعث فقر و تنگدستی مردم شده اعتراف کردند.

‌حسن لطفی عضو مجلس ارتجاع ۲۰آذر

حسن لطفی: این روزها چای دبش دارد حیثیت مملکت به باد دارد می‌برد. بازنشستگان ما به‌خاطر ۱۴۰هزار میلیارد تومانی که اینجا به باد رفته الآن دولت دارد مستاصل است در همسان سازی حقوق بازنشستگان برای ۱۴۰هزار میلیارد تومان توسط یک شرکت یک عده‌یی به باد رفته و ما پاسخی نداریم به مردم بدهیم چرا همچین قضیه‌ای توی کشور اتفاق می‌افتد مأموران بهزیستی واقعاً مراکز نگهداری، پول ندارند برای نگهداری اینها و به‌راحتی ۱۴۰هزار میلیارد تومان به باد می‌رود و کسی هم پاسخگو نیست.

‌آخوند نیک بین – مجلس ارتجاع ۲۰آذر:

جناب آقای قالیباف ما تو کشورمان متأسفانه یا بهتر است بگویم خوشبختانه پول زیاد داریم اما خیلی دبش پول‌ها را به جاهای دبش می‌بریم می‌خواهم بگویم پول تو کشور است آقای قالیباف زیاد است متأسفانه دست کج تو کشور زیاد داریم الآن که یخچال بازنشستگان را که باز می‌کنید فقط باد سرد به مشامت می‌رسد.

 

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۰آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d07025e-c2ca-4364-b21b-54befbcc1d56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات