728 x 90

اعتراف آخوند مقتدایی به اصرار خمینی در انجام قتل‌عام مجاهدین در سال۶۷

در سال ۶۷ دست کم ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل عام شدند
در سال ۶۷ دست کم ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل عام شدند

آخوند مقتدایی که بعد از انقلاب سلطنتی از اعضای شورای عالی باصطلاح قضایی رژیم بود، دوشنبه شب ۱۲خرداد ۹۹ در برنامه گفتگوی شبکه یک رژیم به فرمان صریح خمینی در انجام سریع‌تر قتل‌عام سال۶۷ اعتراف کرد و گفت: «یکی از آقایان مراجع... به من نصیحت کرد که از این حمله‌ها ... زندان کردن‌ها و اعدامها پرهیز کنید ... گفتم والله دستور امام هست ما تابع امام هستیم.»

آخوند مقتدایی در رویارویی با مجاهدین و واکنش جهانی نسبت به کشتار آنها گفت: «در آن موقع هم حضرت امام به ما روحیه می‌داد حضرت امام چند مرتبه جلسه‌یی پیش امام گرفته شد که واقعاً اعضای شورای عالی قضایی مستأصل شده بودند نمی‌دانستند چه کار بکنند. بنا شد برویم خدمت امام بگوییم. قضیه را خدمت امام عرض شد که آقا آمار هم دست دادیم آنجا الآن چه تعداد رادیو در کل جهان ۲۴ساعت علیه جمهوری اسلامی دارد حرف می‌زند، چقدر تلویزیون‌ها، چقدر افراد و شخصیتهای برجسته دنیا می‌آیند مصاحبه می‌کنند صحبت می‌کنند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران چه کار می‌شود کرد؟؟ نمی‌شود پیش رفت با این اوضاع اینها واقعاً جدی ها! خدمت امام مطرح کردیم که با این حمله‌های انواع حمله‌ها و هجمه‌ها علیه این نظام آدم به بن‌بست گیر می‌کند نمی‌شود پیش رفت.»

مجری تلویزیون شبکه یک رژیم می‌پرسد سر قضیه مجاهدین و به‌خصوص آن دهه شصت و آن مسائلی که عنوان می‌کنند بعضی‌ها عنوان کردند خب خیلی مسائل عنوان شد و یک نوار صوتی هم بود که از یکی از آقایان در مورد این بیان شد در آن مورد بفرمایید که چه تدبیری می‌کردید چگونه با امام هماهنگ می‌کردید در این زمینه؟

وی در پاسخ گفت: «عرض کنم که آن موقع هم حملات زیاد بود سر و صدا که آه چقدر را اعدام کردند چقدر را شهید کردند چقدر را کشتند چه کردند زنده حمله کردند حتی ببینید یک مطلب مهم‌تر از این حالا اسم هم می‌خواهم نبرم یکی از آقایان مراجع که ما همسایه هم بودیم من از درب منزل آمدم بیرون می‌خواستم بروم تهران برای همان شورای عالی قضایی آن آقا داشت قدم می‌زد از آقایان مراجع بود در کوچه فضای بازی بود ایشون داشت قدم می‌زد من را دید سلام و احوالپرسی گفتند که تهران می‌روی بله، ایشون به من نصیحت کرد که از این حمله‌ها عرض کنم که زندان کردن ها و اعدامها پرهیز کنید به من گفت پرهیز کنید گفتم والله دستور امام هست ما تابع امام هستیم گفت به امام بگویید ما نمی‌کنیم فرمایش ایشان بود به من.»

مجری شبکه یک می‌پرسد که شما به امام بگویید نمی‌کنیم؟

آخوند مقتدایی جواب می‌دهد: بله بگویید نه، صلاح نیست بگید نمی‌کنیم بگویید مصلحت نیست به ما درس می‌داد که بروید به امام بگویید که وضع جوری هست که صلاح نیست اینجور من گفتم والله خود امام فرمودند که ادامه بدهید با قدرت حتی این منافقین آنهایی که سر موضع هستند امام تأکید می‌کرد آنهایی که سر موضع هستند که اگر امروز از زندان بیاید بیرون فردا انفجار ایجاد می‌کند فرمود با اینها برخورد کنید آنهایی‌شان که سر موضع هستند از موضع خودشان برنگشتند با اینها برخورد کنید این فرمایش امام بود.

به ما و همان‌طور که امام نظرشان بود ما اقدام می‌کردیم خلاف شرعی هم به حمدلله مرتکب نمی‌شدیم کسی اعدام می‌شد که جرمی داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cab8e1ab-cdbd-4cd3-861c-04bd67c2ff23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات