728 x 90

اعتراف آخوند علم‌الهدی به بحران بی‌راه‌حلی رژیم

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی روز جمعه ۲۱آبان در نمایش جمعه مشهد به نابودی اقتصاد ایران طی ۴۲سال حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و به بحران بی‌راه‌حلی رژیم اذعان کرد.

آخوند علم‌الهدی گفت: «آقا اقتصاد ما اقتصاد بیمار هست این اقتصاد بیمار برای این‌که درمان بشود جراحی می‌خواهد و باید جراحی بشود اصلاحات اقتصادی یک سلسله جراحی‌هایی لازم دارد اما هیچ وقت یک بدن نحیف ضعیف از کار افتاده را جراحی نمی‌کنند... ».

آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد، ضمن اذعان به بحران معیشت مردم در ایران آخوندزده، اعتراف کرد که علی‌رغم وعده‌های رئیسی، اما در ۱۰۰روز اول دولت سیزدهم، هیچ اتفاقی نیفتاده.

وی گفت: «جریانهای معیشت مردم هم متحول بشه ولی متأسفانه این تحول عملیاتی در این صد روز هنوز انجام نشده معیشت‌ها با تلخی داره اداره می‌شود. با این گرانی‌های روزافزون مردم در اداره زندگی‌شان شب و روزشان با تلخکامی می‌گذرد... البته کار با صد روز درست نمیشه معلوم است با سه ماه نمیشه». ( تلویزیون رضوی-علم‌الهدی-۲۱آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04d9e195-84cc-41f9-8037-49d4aa282479"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات