728 x 90

اعتراف آخوند عباس کعبی: (مجاهدین) به‌دنبال این هستند که مردم را از آخوندهای حاکم جدا کنند

آخوند عباس کعبی
آخوند عباس کعبی

به‌دنبال هشدار ترس‌آلود ولی‌فقیه ارتجاع در مورد خطر «تغییر فضا» قم و حوزه علیه تحمیلات حکومتی، آخوند کعبی از مهره‌های خامنه‌ای در حوزه قم و عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع گفت: (مجاهدین) به‌دنبال این هستند که مردم را از آخوندهای حاکم، جدا کنند.

خبرگزاری سپاه پاسداران در این باره نوشت: عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین با اشاره به (سخنان خامنه‌ای) در دیدار مردم قم، مبنی بر این‌که نباید اجازه داد دست‌های خائن، قم را از مرکزیت(نظام) خارج کنند،گفت: دشمنان ما؛ یعنی آمریکا و دنباله‌های آنها در منطقه و (مجاهدین) به‌دنبال این هستند که....مردم را از روحانیت جدا کنند و بین این دو، فاصله ایجاد کنند.

خامنه‌ای نیز در هشدار ترس‌آلود خود در این رابطه، روز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ گفت: انگیزه‌هایی وجود دارد برای این‌که فضای انقلابی قم را تغییر بدهند و روحیه‌ٔ انقلابی قم و روحیه‌ٔ دینی قم را کمرنگ کنند؛ انگیزه‌هایی وجود دارد. از کید دشمن در همه‌ٔ جنبه‌ها و جوانب نباید غافل شد: از جنبه‌ٔ اقتصادی که کید و مکر و دشمنی می‌کند، نباید از کید و مکر و دشمنی او در جنبه‌ٔ فرهنگی غافل شد؛ مشغولند، انگیزه‌هایی دارند، عواملی را می‌فرستند؛ باید به این توجه کرد. بزرگان قم، جوانان قم باید نگذارند تا دستهای خائن، قم را از مرکزیت انقلاب، از کانون انقلاب ‌بودن بیرون بیاورند و این معانی را در آن کمرنگ کنند.

 

علم الهدی:‌ خط دشمن براندازی است

از سوی دیگر آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، هراسان از بحرانهای درونی و بیرونی رژیم گفت: خط دشمن براندازی است.

دشمن می‌خواهد ابتکارعمل را در جنگ اقتصادی خودش در دست گرفته برای این‌که جریان تحریمها را به‌صورتی بکشاند که ما در برابر این تحریمها منفعل دشمن بشویم خطی که اون می‌خواهد راهی که او می‌خواهد ما همان خط و راه را برویم تا نقطه براندازی دین و اسلام و انقلاب این خواست دشمن است.

آخوند علم‌الهدی با اعتراف به بی‌بنیادی بودجه سال ۹۸ تأکید کرد که حکومت آخوندی نه از دل‌بستن چهارساله به برجام و آمریکا و اروپا به نوایی رسیده، و نه از دعاوی دجالگرانه خامنه‌ای در مورد اقتصاد مقاومتی آبی گرم شده است: این آقایون کمیسیون تلفیق بررسی بودجه در مسجد [تصحیح می‌کند] در مجلس واقعاً بررسی کنند این بودجه سال ۹۸ اقتصاد مقاومتی کجای این بودجه است؟

اقتصاد مقاومتی خط رهبری است در کمیسیون تلفیق بررسی کنند اقتصاد مقاومتی کجایش است؟ نفت فروختن و پول نفت گرفتن اقتصاد مقاومتی است؟ چهار سال است حرفش را میزنه بیانیه‌اش را میده راه‌کار نشان میده هی میگه اقتصاد مقاومتی باز هم چشم ما به لبخند چهار تا کافر اروپایی و آمریکایی دوخته اینها کی لبخند می‌زنند امیدوار بشویم این درست است؟

نمایشگردان دیگری به‌نام آخوند ابوترابی امام جمعه خامنه‌ای در تهران نیز با اعتراف به کاهش قدرت خرید مردم بر اثر سیاست‌های غارتگرانه رژیم مدعی شد که باید همه درآمدهای نفتی به صندوق توسعه تحت کنترل خامنه‌ای واریز شود که ولی‌فقیه ارتجاع بخش عمده آن را به سپاه پاسداران و اهداف تروریستی اختصاص می‌دهد.

افزایش حقوق با دست اندازی به منابع بانک مرکزی به منابع بانکها یعنی کاهش ارزش پول ملی یعنی کاهش قدرت خرید مردم اینها واقعیات اقتصادی است ما در ظاهر پیام می‌دهیم ۱۰درصد یا ۲۰درصد حقوق شما را افزایش دادیم امادر پس این پرده پیام این است که ۳۰درصد ۴۰درصد ارزش پول شما را پایین آوردیم این چه اقدامی است؟ پیشنهاد مرکز پژوهشهای مجلس مبنی بر این‌که تمام درآمدهای حاصل از نفت به صندوق توسعه واریز شود پیشنهاد درستی ست.

در جمعه‌بازار تهران، سخنران پیش از خطبه‌ها،که خودش از تحولات منطقه به‌شدت ترسیده بود، از بسیجیان سیلی خورده خواست که نترسند و هراس نداشته باشند.

کارهایی که اینها می‌کنند طرحهایی که اینها می‌ریزند نترسیم از این طرحهایی که اینها انجام می‌دهند اینجوری نیست اتفاق دیگه‌ای در پیش هست هراس نداشته باشیم از مطالبی که اینها میسازند می‌چینند طراحی می‌کنند و فکر می‌کنند...

وی همچنین اعتراف کرد که مسلط کردن چینیها بر آبهای جنوب ایران توسط رژیم، باعث بیکاری ماهیگیران ایرانی شده است.

چینیها با یک سیستمی که بهش می‌گویند ترال، یک تور خیلی عظیمی که اندازه یک ساختمان چهار طبقه هست می‌اندازند و دریا را جارو می‌کنند دهسال است که ماهیگیرهای منطقه جنوب ما تو استان هرمزگان بیکار شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9a4e341-5c05-459b-8675-7bc6c6eaab10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات