728 x 90

اعتراض به اخراج بیش از ۱۰۰۰تن از کارکنان مؤسسه آرمان وحدت

اهواز.تجمع اعتراضی کارکنان موسسه آرمان وحدت
اهواز.تجمع اعتراضی کارکنان موسسه آرمان وحدت

کارکنان مؤسسه آرمان (تعاونی وحدت) در اهواز در برابر استانداری رژیم در این شهر در اعتراض به اخراج همزمان ۱۳۰۰تن توسط آخوند امین جوادی مدیرعامل مؤسسه ملل تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مؤسسه ملل پس از قبول ساماندهی مؤسسه آرمان وحدت، اقدام به اخراج ۱۳۰۰تن از پرسنل این مؤسسه کرده است.

 

در همین رابطه کارکنان این مؤسسه روز دوشنبه ۱۰دی ۹۷ نیز در اعتراض به اخراج خود و همکارانشان، در مقابل استانداری این شهر تجمع کردند.

یکی از کارمندان این تعاونی مالی گفت: از خرداد پارسال که این مؤسسه مالی دچار مشکلاتی شد و توسط بانک مرکزی منحل شد تا هفته گذشته کار تعیین‌تکلیف بدهی‌ها توسط کارمندان این مؤسسه انجام شد و پس از برطرف شدن این مشکلات، مسئولان مؤسسه ملل – که این تعاونی در آن ادغام شده بود – اعلام کردند که نیازی به نیروها و کارمندان این مؤسسه ندارد.

وی گفت: با این روند حدود یک‌هزار نفر از کارمندان این مؤسسه بیکار می‌شوند.

این کارمند تعاونی مالی وحدت بیان کرد: مؤسسه ملل یک آزمون استخدامی برای کارمندان تعاونی وحدت برگزار کرده بود که از یک‌هزار و ۱۰۰صد نیروی این مؤسسه ۴۴نفر را جذب کرد.

وی گفت: کارمندان این مؤسسه خواستار تعیین‌تکلیف وضعیت کاری و برگشت به کار خود هستند.

این کارمند تعاونی منحله وحدت ادامه داد: ۲ماه حقوق پارسال کارمندان این تعاونی پرداخت نشده و خواستار پرداخت معوقات خود نیز هستیم.

ابتدای خرداد پارسال به دستور بانک مرکزی حساب سپرده‌گذاران تعاونی وحدت (آرمان) به‌دلیل آنچه که نداشتن مجوز قانونی این مؤسسه اعلام شد، مسدود شد.

در مرداد پارسال به دستور بانک مرکزی تعاونی وحدت (آرمان) با مؤسسه ملل ادغام شد.

تعاونی وحدت ۳۸شعبه در خوزستان داشت که ۱۴شعبه آن در اهواز بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90242373-8f23-41f6-8979-099e0d6ddda3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات