728 x 90

اعتراضات در لبنان سمت و سوی انقلاب می‌گیرد+فیلم

اعتراضات لبنان سمت وسوی انقلاب می گیرد
اعتراضات لبنان سمت وسوی انقلاب می گیرد

 

تلویزیون اسکای نیوز روز سه‌شنبه ۲۴ دیماه ۹۸ در گزارشی از لبنان می‌گوید که در میان مردم این موضوع وجود دارد که این اعتراضات به درگیری و به یک انقلاب بالغ شود که همه چیز دگرگون شود.

خبرنگار این تلویزیون در پاسخ به این سؤال که چه شد امروز تظاهرات به سمت درگیری کشیده شد گفت: امروز تظاهرات با بستن جاده‌ها شروع شد ولی متعاقباً معترضان تلاش کردند وارد محوطه بانک مرکزی لبنان بشوند و نیروهای امنیتی جلوی آنها را گرفتند. در ادامه یکی از معترضان توانست به داخل محوطه بانک نفوذ کند و نیروهای امنیتی او را با استفاده از زور خارج کردند و متعاقباً معترضان به سمت نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند و نیروهای امنیتی نیز به آنها حمله کرده و معترضان را از خیابان اصلی و خیابان الحمراء خارج نمودند.

وی در ادامه افزود: هم‌چنان جنگ و گریز بین معترضان و نیروهای امنیتی ادامه دارد... الآن در بیروت با هر کس که صحبت می‌کنیم نگران است که این جنبش اعتراضی به درگیری و انقلاب بالغ شود که همه چیز را دگرگون کند. امروز در خیابان الحمراء برخی مغازه‌ها و تابلوهای بانکها تخریب شد. هم‌چنین فراخوانهایی برای فعالیت‌های بیشتر برای فردا و ادامه این وضعیت نیز وجود دارد.

هم‌چنین خبرنگار در پاسخ به این سؤال که آیا نیروهای امنیتی داخلی هستند یا از ارتش لبنان هم وارد شده‌اند؟ گفت: نیروهای موجود نیروهای ضدشورش وابسته به وزارت کشور هستند که در ورودی خیابان الحمراء و در مقابل بانک لبنان مستقر شده‌اند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd0505e1-7b27-45c8-ad7f-b42585cb8a0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات