728 x 90

اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر کشور فراخوان به اتحادیه‌ها و سندیکاهای معلمان و فرهنگیان برای حمایت از خیزش معلمان در ایران

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر کشور

فراخوان به اتحادیه‌ها و سندیکاهای معلمان و فرهنگیان برای حمایت از خیزش معلمان در ایران

 

از صبح شنبه ۲۰آذر ۱۴۰۰، معلمان و فرهنگیان در ۱۱۰شهر ایران دست کم در ۳۰استان کشور در اعتراض به وضعیت وخیم معیشتی و پایین بودن حقوقها دست به تحصن و تجمع اعتراضی زدند. بنا به فراخوان معلمان قرار است این تجمعات اعتراضی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه یابد.

 

معلمین در تحصن خود تراکتهایی را در دست داشتند که بر روی آنها از جمله این شعارها نوشته شده بود: «معلم به‌پاخیز برای رفع تبعیض»، «تحقیر معلم، تحقیر جامعه»، «اعتصاب، تجمع، تشکل حق مسلم ماست»، «اجرای کامل رتبه‌بندی و همسان سازی حق مسلم ما است»، «آزادی معلمان زندانی»، «معلم بیدار است از تبعیض بیزار است».

 

تجربه چهار دهه گذشته نشان داده است که تا نظام فاسد و تبهکار ولایت فقیه بر سر کار است فقر و فساد و گرانی و بی‌عدالتی و سرکوب تشدید می‌شود و تنها با سرنگونی این رژیم جنایتکار و استقرار دمکراسی و حاکمیت مردم این فجایع پایان می‌یابد. مقاومت ایران با درود به معلمان و فرهنگیان آزاده و بپا خاسته در سراسر کشور، عموم مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را به حمایت از آنان فرا می‌خواند و از کلیه اتحادیه‌ها و سندیکاهای معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌خواهد تبعیض و سرکوب معلمان و فرهنگیان در ایران را محکوم و از خواسته‌های آنها حمایت کنند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ آذر ۱۴۰۰ (۱۱دسامبر۲۰۲۱)

-اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر - 0

-اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر - 1

-اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر - 2

-اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر - 3

-اعتراضات سراسری معلمان در ۱۱۰شهر - 4

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d49c913-a80f-4f8f-9f5d-bee2e2bf7e2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات