728 x 90

اظهارات و افشاگریها و نامه‌های سری ترسناک - به قلم دکتر محمد الموسوی

دکتر محمد الموسوی
دکتر محمد الموسوی

دکتر محمد الموسوی در مطلبی با عنوان «اظهارات و افشاگریها و نامه‌های سری ترسناک» که در وبسایت ایلاف لندن منتشر شده است، درباره چشم‌انداز روابط رژیم ایران با کشورهای خاورمیانه نوشت: اخیراً به‌طور غیرمنتظره‌ای اظهاراتی بر زبان مقامات نزدیک به رژیم ولایت فقیه و از جمله ائمه جمعه سیاسی و رسانه‌های رژیم و... . جاری شده است مبنی بر این‌که آنچه مقامات کشورشان توانسته‌اند به فرانسه و آلبانی تحمیل کنند دال بر قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی در ایران است... .

اما اظهارات سخنرانان سیاسی جمعه‌بازار رژیم واضح‌تر بود و تماماً نشان می‌داد که رژیم هرگز رفتارش را تغییر نمی‌دهد. و حتی رنگ عوض نمی‌کند مگر به‌صورت تاکتیکی... .

... و به‌زودی کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار می‌شوند و با واقعیت دردناکی مواجه خواهند شد و این‌که تمام آنچه صورت گرفته تنها چرب‌زبانی‌های (‌این رژیم) بوده است که بهای آن را عراق بواسطه زمامدارانش به برکت حاکمان در تهران پرداخته و می‌پردازند... ...

 

اخیراً «سی.ان.ان» در تاریخ ۲۳ژوئن ۲۰۲۳ خبری را منتشر نمود که در آن آمده بود ارتش اردن یک هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرده است و این سومین مورد طی یک ماه بوده است که مرز‌های اردن با سوریه مورد تعرض قرار می‌گیرد اما این خبر جزئیات بیشتری در مورد هواپیما منتشر ننمود. در خبرهای پیشین گفته شده بود که دو مورد قبلی حامل سلاح و کریستال که خطرناک‌ترین مواد مخدر کشنده و ارزان قیمت است بوده‌اند و اگر این هواپیمای آخر نیز مانند موارد پیشین بوده باشد این دیگر یک مصیبت است و اگر هم خالی بوده مصیبت بزرگتری است چرا که این هواپیماها حامل دوربین فیلمبرداری با تکنولوژی بالا می‌باشند و کار تجسس و ارسال تصویر به سمت سوریه را انجام می‌دهند...(ایلاف لندن ۱۰تیر۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8440d384-c3b4-4275-ac91-434005a83d2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات