728 x 90

اظهارات حمیدرضا درخشنده ضارب امام جمعه رژیم در کازرون + فایل صوتی

حمیدرضا درخشنده ضارب امام جمعه رژیم در کازرون
حمیدرضا درخشنده ضارب امام جمعه رژیم در کازرون

رسانه‌های حکومتی در فضای مجازی قسمتی از گفتگوی یکی از سرکردگان نیروی انتظامی را با حمیدرضا درخشنده ضارب امام جمعه رژیم در کازرون منتشر کردند. در این فایل صوتی حمیدرضا درخشنده در مورد این اقدامش می‌گوید:

من چیزهایی از بی‌عدالتی دیده بودم. بی‌عدالتی! من زمانی می‌رفتم سراغ ثروتمندها می‌گفت شب خوابیدم صبح (ثروتم) چند برابر شده. مستضعف ندارد بخورد. دلم پر می‌شد. می‌دیدم صدها صدها مورد از این را می‌یدم. چقدر بخرم. چقدر به مستضعف بدهم. می‌رفتم این جنایتها را می‌دیدم...

زمانی که یه مدرسه دچار فساد میشه، اون بازپرس اول میره سراغ مدیر آن مدرسه.

من چاقو کش نیستم. بهتون بگم. جهت اطلاع بهتان بگویم اولین بارم بود.

ملت عزیر، ملت ایران دور همتان بگردم، دور مستضعفین بگردم. دور آنهایی که شب ندارین نان بخورید. دور آنهایی بگردم که قسط و وام بیمارتان کرده، دور آنهایی بگردم که بچه و دختر عذب دارید، ندارید بخرید برای ازدواجشان.

قرآن هم می‌گه شمشیر بزن. توی مدرسه یک مدیر داشته باشه بازپرس،‌ بازرس از بالا می‌آید وارد مدرسه می‌شود. کار به کسی ندارد. می‌رود سراغ مدیر».

آخوند محمد خرسند امام جمعه خامنه‌ای در کازرون روز چهارشنبه گذشته مورد تهاجم قرار گرفت. رسانه‌های رژیم گزارش دادند وی در حال ورود به منزلش توسط فردی که به بهانه صحبت به وی نزدیک شده بود کشته شد.

متعاقباً خبرگزاری سپاه پاسداران از دستگیری ضارب خبر داد و نوشت امام جمعه کازرون توسط شخصی به نام «حمید درخشنده» را دستگیر کرده است.

حمیدرضا ترقی عضو یکی از باندهای چپاولگر رژیم آخوندی به نامه مؤتلفه در این باره گفت که آخوند خرسند از اعضای شورای مرکزی مؤتلفه بوده و ضارب او پس از اقدام گفته است: ما باید (آخوندها)را از بین ببریم.

شاهدان گفته‌اند که ضارب امام جمعه رژیم در کازرون با صدای بلند در خیابان، فریاد می‌زد «قاتل جوانان کازرون را کشتم».

مردم کازرون در فروردین‌ماه سال گذشته بیش از یک هفته به تظاهرات گسترده در اعتراض به جدایی بخشهایی از کازرون دست زدند و در یکی از صحنه‌های ششمین روز از قیام کازرون و در هنگام برگزاری نمایش جمعه رژیم، رو در روی امام جمعه خامنه‌ای و حکومت آخوندی که هر گونه تظاهرات و راهپیمایی را غیر‌قانونی اعلام کرده بودند فریاد می‌زدند: «دشمن ما همین جاست،‌ می‌کشم می‌کشم هر که خیانت کند و وای به روزی که مسلح شویم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12c557a1-5d87-4e3e-b034-3b3a43a6c695"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات