728 x 90

اطلاعیه مطبوعاتی هیأت حزب ناسیونالیستهای مالت - تأکید بر ضرورت اتخاذ یک سیاست قاطع از سوی اتحادیه اروپا در مورد ایران

دیدار خانم مریم رجوی با هیأت حزب ناسیونالیستهای مالت
دیدار خانم مریم رجوی با هیأت حزب ناسیونالیستهای مالت

روز شنبه ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳، هیاتی از حزب ناسیونالیست مالت به سرپرستی الکس پریچی کالاچون، معاون رهبر، با خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در مقر شورا در اورسوراواز فرانسه دیدار کردند.

در این ملاقات نقض حقوق‌بشر در ایران، وضعیت غزه و دخالت رژیم ایران در خاورمیانه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون رهبر، الکس پریسی کالا چون از حزب ناسیونالیستهای مالت، همراه با نمایندگان مجلس جنیس چکوتی و ایوان بارتولو، گفت که اقدامات رژیم علیه مقاومت ایران نشان‌دهنده عدم تحمل این رژیم نسبت به آزادی بیان و دفاع از حقوق اساسی است.

این هیأت با تأکید بر نقش رهبری شورای ملی مقاومت ایران در ارتقای این حقوق اساسی و گستردگی شبکه سازمان‌یافته آن، حمایت خود را از حقوق اساسی ساکنان اشرف-۳ در آلبانی اعلام کرد.

این هیأت هم‌چنین با نگرانی به کارزار سازمان‌یافته رژیم ایران علیه مقاومت ایران با هدف نفی وجود هر گونه آلترناتیو قابل دوام و دموکراتیک مورد توجه قرار داد. هیأت حزب ناسیونالیستهای مالت هم‌چنین بر اهمیت حمایت از حقوق‌بشر و آزادیهای اساسی برای همه افراد که همان حقوق و آزادیهای اساسی هستند که در قلب اتحادیه اروپا قرار دارند، و هم‌چنین و بر ضرورت گسترش تحریم‌های فعلی و اقدامات محدودکننده اعمال شده توسط شورای اتحادیه اروپا تأکید کرد.

خانم رجوی از حمایت مالت از مقاومت ایران و آرمانهای مردم ایران برای آزادی و دموکراسی قدردانی کرد. وی با اشاره به سوءقصد به دکتر آلخو ویدال کوادرس، معاون پیشین پارلمان اروپا در مادرید، از سیاست مماشات اروپا که رژیم را برای توسل به تروریسم بیشتر جری کرده، انتقاد کرد.

خانم رجوی خواستار سیاست قاطع علیه تروریسم رژیم در اروپا، جنگ‌افروزی منطقه‌یی این رژیم، نقض حقوق‌بشر در ایران و افزایش اعدام‌ها، و تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته‌یی توسط حکومت آخوندی گردید.

(اطلاعیه مطبوعاتی هیأت حزب ناسیونالیستهای مالت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a29b052-1151-4553-9c54-b6511491f9ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات