728 x 90

اطلاعیه شماره ۲ وزارت اطلاعات پس از انفجارها در نزدیکی قبر سلیمانی جلاد

انفجار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی جلاد در کرمان
انفجار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی جلاد در کرمان

اطلاعیه شماره۲ وزارت اطلاعات برای ماله‌کشی تناقض‌بافیهای حکومتی

در باتلاق جنایت و جنگ‌افروزی پس از انفجارها در نزدیکی قبر سلیمانی جلاد

همراه با قدرتنمایی‌های مضحک اطلاعاتی

 

سخنانی مبنی بر کشف توطئه‌های متعدد بمب‌گذاری

پیش از مراسم سالگرد سلیمانی منتشر شد که شبهاتی ایجاد کرده است

واقعیت آن است که در خبرهای مورد بحث، دو مؤلفه‌ٔ تعداد و زمان کشفیات

مواد منفجره، دقیق نمی‌باشند

 

تاکنون ۳۵نفر در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی

اصفهان، تهران و آذربایجان غربی بازداشت شده‌اند

 

تلویزیون رژیم ـ ۱۹دی۱۴۰۲

خامنه‌ای: ما اصرار نداریم این و آن را متهم بکنیم اما اصرار داریم که عوامل واقعی و پشت‌پرده این حادثه را پیدا کنیم و آنها را سرکوب کنیم (تکبیر: الله اکبر... مرگ بر منافقین...)

 

به‌دنبال حرفهای خامنه‌ای برای ماستمالی دعاوی سرکردگان نظام در باتلاق پر فضاحت دو انفجار در نزدیکی قبر جلاد سلیمانی به‌منظور بهره‌برداری از این کشتار گسترده، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اطلاعیه شماره ۲ وزرات بدنام اطلاعات آخوندی را به همراه یک فیلم هالیوودی از نحوه آماده‌سازی برای انفجار و نیز تصاویری از دستگیر شدگان منتشر نمود و با قدرتنمایی‌های مضحک اطلاعاتی اعلام کرد:

بر اساس نتایج حاصله تاکنون، طراح و پشتیبان اصلی عملیات جنایت‌کارانه‌ٔ مورد بحث، فردی تاجیکستانی به نام مستعار «عبدالله تاجیکی» بوده است. این تروریست مزدور در تاریخ ۲۸ آذرماه گذشته همراه با یک زن و یک کودک «برای تأمین پوشش»، به‌صورت غیرمجاز و توسط قاچاق‌برهای محلی، از مرزهای جنوب شرقی وارد کشور شده

هویت یکی از تروریستهای انتحاری به‌صورت کامل احراز شد. وی بازیروف «بوزروف» اسراییلی فرزند امان‌الله، ۲۴ساله و تبعه‌ٔ کشور تاجیکستان بوده است. نام برده از طریق سکوی تلگرام با فرقه‌ٔ آمریکا ساخته‌ٔ داعش آشنا شده، سپس جذب آن می‌گردد. این تروریست توسط قاچاق‌برهای محلی، از مرز جالق کلّه گان شهرستان سراوان وارد کشور شده است و پس از طی شهرهای خاش، ایرانشهر و جیرفت، نهایتاً در کرمان به همان اقامتگاه مراجعه و به تروریست مورد اشاره‌ٔ قبلی می‌پیوندد.

در روز حادثه هدف اصلی برای انفجار، قبر قاسم سلیمانی بوده است.

 

اطلاعیه وزارت اطلاعات آخوندی سپس به ماله‌کشی ابلهانه تناقض بافیها و تکذیب و تخریبهای قبلی سرکردگان امنیتی و قضایی رژیم پرداخته و می‌افزاید:

روند شناسایی طراحان، آمران و مرتبطان تروریسم تکفیری هم‌چنان با سرعت و دقت، در داخل و خارج از کشور ادامه دارد. در داخل کشور تاکنون ۳۵نفر در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان غربی بازداشت شده‌اند.

در روزهای اخیر، سخنانی مبنی بر کشف توطئه‌های متعدد بمب‌گذاری، پیش از مراسم سالگرد سلیمانی منتشر شد که شبهاتی ایجاد کرده است. واقعیت آن است که در خبرهای مورد بحث، دو مؤلفه‌ٔ تعداد و زمان کشفیات مواد منفجره، دقیق نمی‌باشند. البته در سال جاری، توطئه‌های بمب‌گذاری متعددی، از جمله برای ایجاد انفجار در قبر سلیمانی وجود داشته‌اند اما جملگی آنها مربوط به حداقل ۵ ماه پیش به آن سو بود.

(خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۱دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea2d71f4-6fe3-4ddf-b9ff-2977c27a4e65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات