728 x 90

اطلاعیه دادگاه در پاریس - ممنوعیت تظاهرات دست درازی وخیم، آشکار و غیرقانونی به آزادی تظاهرات است

اطلاعیه دادگاه در پاریس
اطلاعیه دادگاه در پاریس

اطلاعیه دادگاه فوری پاریس
قضات رسیدگی سریع به اتفاق آرا
دستور استاندار پاریس مبنی بر ممنوعیت این تظاهرات را
که تجاوز جدی و آشکار غیرقانونی به آزادی تظاهرات است
به‌حالت تعلیق در می‌آورند

دادگاه اداری پاریس: تظاهرات در حمایت از قیام مردم ایران برای آزادی و دموکراسی
۳۰ ژوئن ۲۰۲۳

پس از توجه ویژه به تعهد کمیته سازماندهنده تظاهرات ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ مبنی بر محدود کردن آن به تجمع ایستاده از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در میدان ووبان، قضات رسیدگی سریع به اتفاق آرا، در حکم شماره ۲۳۱۵۰۲۱بتاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ دستور استاندار پاریس به تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۳ مبنی بر ممنوعیت این تظاهرات را به‌حالت تعلیق در می‌آورند زیرا تجاوز جدی و آشکار غیرقانونی به آزادی تظاهرات را به همراه دارد.
کمیته سازماندهی تظاهرات ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ اطلاعیه‌یی برای تظاهرات در روز شنبه ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ بین ساعت ۱۱ صبح تا ۸ بعدازظهر بین میدان ووبان و مدرسه نظامی در منطقه هفتم پاریس برای «حمایت از قیام مردم ایران برای آزادی و دموکراسی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به افزایش بی‌سابقه تعداد اعدامها در ایران» صادر کرده بودند.
با دستور ۲۴ ژوئن ۲۰۲۳، استاندار پاریس این تظاهرات را به‌دلیل خطرات امنیتی بسیار برجسته در ارتباط با حضور اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران ممنوع کرد بود. یک تجمع با هدف درخواست سرنگونی «رژیم آخوندی»، که برای همان اول ژوئیه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، نیز توسط مقامات مرکز نمایشگاه ویلپنت که قرار بود در آنجا برگزار شود لغو شده بود. استاندار پاریس از چندین تلاش صورت گرفته برای حمله در سال ۲۰۱۸ در ویلپنت علیه این سازمان و هم‌چنین در سال ۲۰۱۹ علیه این سازمان در آلبانی خبر داد.
هم‌چنین یک حمله سایبری بزرگ که سرورهای ادارات دولتی آلبانی را در طول برگزاری تجمع مجاهدین خلق در تیرانا در ژوئیه ۲۰۲۲ فلج کرد.
هم‌چنین ۳ حمله تیراندازی با سلاح گرم، پرتاب کوکتل مولوتف و اقدام به آتش‌سوزی بین ۳۱می‌ تا ۱۳ژوئن ۲۰۲۳ علیه اماکن وابسته به شورای ملی مقاومت ایران و انجمن سیما پشتیبان لجستیکی، تبلیغاتی و رسانه‌ای سازمان مجاهدین خلق ایران.
دادگاه با توجه به تعهد متقاضیان برای محدود کردن تظاهرات خود به تجمع ایستاده در میدان ووبان از ساعت ۲ تا ۵ بعدازظهر، و افزایش بسیار قابل توجه خدمات امنیتی تضمین شده توسط یک شرکت تخصصی در مشاوره و هماهنگی در موضوع امنیتی و حفاظتی که از سال ۲۰۰۳ برای فرماندهی پلیس شناخته شده است، و استفاده از خدمات امنیتی ۱۰ انجمن شرکت‌کننده در این مراسم از یک‌سو، و از سوی دیگر با توجه به حضور سرویسهای انتظامی که ستاد فرماندهی پلیس برای بسیج در نظر گرفته، این دستور ممنوعیت تظاهرات را معلق کرد.
زیرا این دستور آزادی بنیادین تظاهرات را به‌طور مفرط نقض کرده است.

اطلاعیه دادگاه در پاریس

اطلاعیه دادگاه در پاریس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e40de07-829f-4e87-9d0c-fac775081f6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات