728 x 90

اسناد افشا شده هر ایرانی آزاده‌ای را دچار شوک می‌کند!

اسناد افشاشده توسط کانال قیام تا سرنگونی
اسناد افشاشده توسط کانال قیام تا سرنگونی

اسنادی که اخیراً از هزارتوی ظلمتکده ریاست‌جمهوری آخوندها در برابر دیدگان خلق قرار گرفت، هر ایرانی آزاده‌ای را دچار شوک می‌کند!

با آن‌که همه ایرانیان می‌دانسته و می‌دانند و می‌بینند و با رگ و پوست خود حس می‌کنند که آخوندهای حاکم و پاسداران رذل نگهبان دیکتاتوری تا کجا رذل و فاسد هستند، اما انتشار اسناد اخیر، درک ملی از میزان این رذالت و فساد دیکتاتوری را کیفاً ارتقاء داد. اکنون کیست که نداند در پس پشت نوحه‌های مهوع آخوندها با ترجیع‌بند «تحریم است پول نداریم!» آنها چه گنج بی‌حسابی از ثروت ملی را دارند غارت می‌کنند؟!

به این چند قلم که برخی در اسناد اخیر افشا شد و برخی توسط کارگزاران همین نظام لو داده شد، نگاه کنید!

-گسترش فعالیت‌های اتمی رژیم با درخواست ۲میلیارد یورو بودجه جهت ایجاد یک نیروگاه اتمی جدید!

-آتش زدن ۶۲میلیارد دلار در سوریه برای حفظ بشار اسد جلاد خلق سوریه!

-واگذاری زمینی به‌مساحت ۱۳۳۹۷متر مربع در سقز به‌وزارت اطلاعات برای احداث پایگاه اطلاعاتی

-تحویل ۲۰میلیارد تومان بابت واحد عملیاتی اداره کل اطلاعات استان قزوین

-تحویل مالکیت زمینی با مساحت ۹۹۲۳متر مربع در دالاهو در استان کرمانشاه به وزارت اطلاعات

-تأمین ۳۰۰میلیارد تومان برای سرکردگی سپاه ضد عاشورا در آذربایجان شرقی

این‌ها را بگذارید در کنار آنچه که سعید لیلاز اقتصاددان حکومتی افشا کرد و روز ۲۴خرداد به روزنامه حکومتی هم‌میهن گفت:

«اگر ما نقدینگی امروز ایران را از وسط نصف کنیم، نصف آن از دوره ناصرالدین شاه تا پایان دولت روحانی ایجاد شده و نصف دیگر آن در ۲۳ماهه دولت آقای رئیسی. یعنی یک غارت کامل و تمام‌عیار از ملت ایران در پنج سال گذشته به‌ویژه در ۲۳ماه اخیر اتفاق افتاده است» (هم میهن - ۲۴خرداد ۱۴۰۲)

یا آنچه که علی خضریان سخنگوی اصل۹۰ مجلس آخوندها در جریان یک تصفیه حساب باندی روز ۲۴خرداد به تلویزیون شبکه خبر رژیم گفت و پرده از حیف و میل یک ثروت ۵۰هزار هزار میلیارد تومانی توسط دولت و مدیرانش برداشت و گفت این اموال، اموال مردمی است که در دست افراد خاص قرار گرفته‌اند!

بدون شک از این قبیل هزینه‌های جنایتکارانه بسیاری نمونه‌های دیگر هم هست که بدون شک فرزندان شورشگر ایران زمین روزی نه چندان دور، از پستوها و نهان‌خانه‌های آخوندی بیرون کشیده و در برابر دیدگان خلق قرار خواهند داد، اما در این میان ضروری است هر ایرانی آزاده‌ای، بیش‌از‌پیش به وظیفه‌ای که در قبال این دیکتاتوری و حمایت از مقاومت انقلابی مردم‌اش به‌عهده دارد، بیندیشد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f944a638-0442-4f04-98a8-db7c13acfcba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات