728 x 90

استمرار گرانی سرسام‌آور مواد غذایی

تورم و گرانی
تورم و گرانی

روزنامه حکومتی شرق چهارشنبه ۱۷آبان در خصوص گرانی‌های «باور نکردنی» و «بی‌تفاوتی» دولت رئیسی جلاد هشدار داده و مهدی افقه کارشناس حکومتی اذعان کرد: سالانه ۴۰درصد از قدرت خرید مردم کم می‌شود و مردم هم‌چنان در حال فقیرتر شدن هستند

در ادامه می‌نویسد در کنار آمارهای مثبت اقتصادی که هر روز تیتر یک رسانه‌ها می‌شود؛ هفته گذشته بود که خبر آمد، قیمت هر کیلو مغز ران از کیلویی ۵۰۰هزار تومان به ۶۹۰هزار تومان و هر کیلو راسته مغز از ۵۷۰هزار تومان به ۷۸۰هزار تومان افزایش یافته‌است و قیمت هر کیلو فیله گوساله هم در برخی قصابی‌ها تا ۹۵۰هزار تومان بالا رفته است.

برنج نیز به‌عنوان قوت غالب ایرانیان از قطار افزایش قیمتها جا نمانده است؛ بنا بر خبری که از سوی دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران اعلام شده‌است، قیمت برنج خارجی در بازار از برنج ایرانی بالاتر رفته است و به کیلویی ۶۵ هزار تومان رسیده است.

هم‌پای گوشت و برنج سایر کالاهای اساسی نیز در حال پیشروی هستند؛ قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار به ۱۴۰هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر قیمت هر دبه ماست در بازار نیز از ۱۰۰هزار تومان فراتر رفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b405cbb-e162-47da-a7bd-b6af0601195a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات