728 x 90

استقرار مأموران سرکوبگر مسلح برای سرکوب و حمله به زندانیان در قزلحصار + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۹خرداد ۱۴۰۳
سخنگوی مجاهدین - ۹خرداد ۱۴۰۳

به‌دنبال انتشار تصاویر مربوط به اعتراض و فراخوان زندانیان برای توقف اعدامها که سه‌شنبه شب در پیام زندانیان زیر حکم اعدام در بند ۱ واحد ۷ زندان قزلحصار، در شبکه‌های اجتماعی و سایتهای مختلف منتشر شد، از صبح چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ مأموران انتظامی و نیروهای لباس‌شخصی مسلح رژیم برای سرکوب و حمله به زندانیان بر روی پشت بامهایی که به این بند مسلط هستند مستقر شده‌اند.

تصاویری که از زندان قزلحصار به بیرون درز کرده، نشان می‌دهد که مأموران مسلح و سرکوبگر رژیم که روبه‌روی این بند مستقر شده‌اند در حال تهدید زندانیان هستند. زندانیان بی‌دفاع از مردم خواسته‌اند که به کمک آنان بشتابند.

یادآوری می‌کنیم که از بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تاکنون روز سه‌شنبه هر هفته، زندانیان در زندانهای مختلف از جمله قزلحصار، اوین، مرکزی کرج، نقده، خرم‌آباد، خوی، وکیل‌آباد مشهد و سقز، علیه اعدام زندانیان دست به اعتصاب غذا می‌زنند.

 

سخنگوی مجاهدین با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه وحوش ولایت فقیه از مردم و جوانان کرج خواست به یاری زندانیان دست بسته بشتابند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93ec0a1f-561c-48ae-a6e4-4b2ee5f082a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات