728 x 90

استقبال از اعطای جایزه صلح به زندانی سیاسی خانم محمدی و فراخوان به اقدام برای آزادی او

اطلاعیه شورای ملی مقاومت - کمیسیون زنان
اطلاعیه شورای ملی مقاومت - کمیسیون زنان

 

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

 

استقبال از اعطای جایزه صلح به زندانی سیاسی خانم محمدی و فراخوان به اقدام برای آزادی او

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران از توجه کمیته نوبل به مبارزه زنان ایران برای آزادی و برابری و علیه دیکتاتوری دینی و زن‌ستیز حاکم بر ایران و اعطای جایزه صلح به زندانی سیاسی خانم نرگس محمدی استقبال می‌کند. این اقدامی است علیه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران که در چهار دهه گذشته عموم زنان را به بند کشیده و از حقوق اولیه‌شان محروم نموده و دهها هزار زن را دستگیر، شکنجه و اعدام کرده است.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران ضمن تبریک به خانم محمدی با یادآوری فراخوانهای مکرر مقاومت ایران برای آزادی او، بار دیگر خواستار مداخله جامعه جهانی برای آزادی وی و دیگر زندانیان سیاسی به‌ویژه زنان شد و تأکید کرد فراتر از اقدامات سمبلیک، زمان اتخاذ یک سیاست قاطع علیه رژیم آخوندی و اقدامات سرکوبگرانه آن به‌ویژه علیه زنان رسیده است. جهان دیگر نمی‌تواند حضور گسترده زنان ایرانی در مبارزه علیه رژیم را نفی کند. ما امروز با نسلی از زنان مبارز و شورشگر در ایران مواجه هستیم که بسیاری از آنها الآن در زندان هستند.

 

شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون زنان

۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳)

 

برگرفته از سایت کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f2e4b75-f15a-4eed-b1d0-63118e3b0bc6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات