728 x 90

اذعان غریب‌آبادی معاون دژخیم اژه‌ای به انزوای بین‌المللی رژیم و منفوریت جهانی دژخیم قاسم سلیمانی

غریب آبادی
غریب آبادی

غریب‌آبادی معاون دژخیم اژه‌ای روز ۱۲دیماه طی مصاحبه‌یی با تلویزیون شبکه دو حکومتی به انزوای بین‌المللی رژیم آخوندی و منفوریت جهانی دژخیم قاسم سلیمانی اذعان کرد.

وی گفت: ما شاهد یک محکومیت شفاف صریح و علنی از سوی سازوکارهای بین‌المللی و حتی سازوکارهای بین‌المللی حقوق‌بشری متأسفانه نیستیم.

متأسفانه من باید این واقعیت تلخ را به استحضار ملت شریف ایران برسانم ببینید ما ...همواره در معرض انواع فشارها و تهدیدات نظام سلطه قرار گرفتیم.

اگر مثلاً در کشور ما یک حکمی در واقع علیه یک مجرمی من الآن مصادیق متعددی را می‌توانم خدمت شما و مردم شریف ایران عرض بکنم که برخی از تروریستهایی که دستگیر شدند در داخل و احکام عادلانه برای آنها در یک فرآیند رسیدگی عادلانه هم صادر شد طبق قانون مجازات اسلامی با همین ساز و کارهای حقوق‌بشری همین گزارشگر به‌اصطلاح ویژه وضعیت حقوق‌بشر همین کمیسر عالی حقوق‌بشر و حتی شخص دبیرکل سازمان ملل پیغام می‌فرستند نامه می‌فرستند و انتقاد می‌کنند که چرا در واقع چنین فردی را ما دستگیر کردیم یا محاکمه کردیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0d42936-158a-4154-a82f-902f1d6f20e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات