728 x 90

اذعان جواد ظریف به دیپلوماسی تروریستی رژیم آخوندی و اینکه خودش تحت‌امر قاسم سلیمانی بوده

جواد ظریف
جواد ظریف

جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم ۱۳دی ۹۸ در گفتگو با تلویزیون آخوندی به دیپلوماسی تروریستی رژیم آخوندی اذعان کرد و با بیان این‌که خودش در مقام وزیر خارجه، تحت‌امر قاسم سلیمانی بوده است گفت: «تقریباً سفری نبود که به مسکو بروم و قبلش با قاسم سلیمانی هماهنگی نکنم. در مذاکرات سوریه وقتی که من به ژنو میرفتم یا بروکسل میرفتم یا گروه آستانه، همیشه ما با سردار سلیمانی مشورت تنگاتنگ داشتیم».

وزیر خارجه آخوندها گفت:

«اینها یک کینه بسیار عمیقی از سردار سلیمانی داشتند من خاطرم هست که در مذاکرات بین‌المللی مربوط به سوریه بعضی از این وزرای خارجه برخی کشورهای کوچک منطقه با وضعیتی از سردار نام می‌بردند که نشان‌دهنده این کینه بود،

ولی دیپلماسی شهید سلیمانی عزیز ما در واقع یک دیپلماسی بسیار موفقی بود با روسیه و ما یک همکاری تنگاتنگی در این زمینه داشتیم تقریباً سفری نبود که من بخواهم مسکو بروم و قبلش با سردار سلیمانی هماهنگی نمی‌کردیم در مورد این‌که چگونه می‌شود در این زمینه برخورد کرد یعنی تلاشهای و یا حتی در مذاکرات گروه حامیان سوریه وقتی که من به ژنو میرفتم یا بروکسل میرفتم یا گروه آستانه همیشه ما با سردار سلیمانی مشورت تنگاتنگ داشتیم.

اینها انشاالله فردا در تظاهرات خودشان یکبار دیگه به کسانی که واقعاً من واقعاً فکر می‌کنم یا خودشان را گول می‌زنند یا دیگران گول شان زده‌اند که اعلام می‌کنند مردم عراق رقص و پایکوبی می‌کنند در برابر شهادت سردار شهید ما، نشان خواهند داد که واقعیت صحنه عراق چگونه است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a970cf8-e54c-41a0-8c80-6f6a8f644a4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات