728 x 90

اد رویس: توافق اتمی جلوی پولها که رژیم ایران برای ترور خرج می‌کند را نمی‌گیرد

​​​​​​​اد رویس
​​​​​​​اد رویس

اد رویس روز سه‌شنبه 18اردیبهشت در جلسه استماع کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با عنوان مقابله با چالش رژیم ایران نقایص برجام را برشمرد و گفت:‌  پرداختن به نقایص برجام یک امر بایدی است. این توافق راه برای تسلیحات اتمی رژیم ایران نمی‌بندد و تلاش برای موشک بالستیک را سد نمی‌کند و جلوی پولها که برای ترور خرج می‌کند را نمی‌گیرد.

دولت اوباما حدود 150میلیادر به ایران داد که یک و هشتدهم  میلیارد آن نقد بود و عمده آن احتمالاً به حساب سپاه پاسداران رفته است.

وی افزود:‌ دیپلوماتهای آمریکا از نزدیک با متحدان اروپایی ما روی توافقی کار می‌کنند تا تحریمهایی در رابطه با برنامه موشکی رژیم ایران اعمال کنند و بازرسیهای اتمی را تقویت و مسأله غروب اتمی این برنامه را اصلاح کنند.

ایلیانا رزلهتینن رئیس کمیته خاورمیانه و شمال آفریقا در کنگره آمریکا  در جلسه استماع گفت: برجام جواب داشته یا نداشته رژیم  ایران دارد خطرناکتر می‌شود به لبنان نگاه کنید و این هفته مشابه آن در عراق. اگر کسی به این اشکالات برجام نپردازد با خطری بزرگتر مواجه می‌شویم. باید ماکزیمم فشار بر رژیم ایران گذاشته شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74cd194a-d663-44f0-a499-1c037df2065b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات